Saturday 18 November 2017

十一假期帝景酒店之旅

早前十一黃金週, 難得有公眾假期!因為平時星期六日呀包都要去學嘢,於是我就想搵啲嘢嚟做,但係因為工作好忙,無時間諗,喺放假之前兩日先至決定去搵酒店。啲酒店好快就已經full曬,有錢都book唔到。我心目中想要有沙灘有泳池嘅酒店,會多啲嘢玩,另外就係細佬仔仲未試過去沙灘㗎,第一個諗到嘅就係黃金海岸,好可惜佢已經冇房,跟住就畀我搵到帝景酒店。本來呢間酒店就好平嘅,因為黃金周同埋我太遲到嘅關係,個rate都幾貴㗎!但係咁難得嘅假期,貴就貴啦!只係師奶仔性格,同自己講下次一定要早啲book!

嗰一日 等bb 瞓完覺,我地又食晏,就出發啦!其實由我哋屋企揸車去荃灣帝景酒店只係需要 20分鐘,真係好快呀!

去到攞房,高層海景房! 兩兄弟碌下床先!
呢日仲著左兄弟裝架!





Momo係好鍾意住酒店架,次次佢都好開心!


窗外海景,真係有渡假嘅感覺!


間房都唔細,仲有張bb牀無入鏡


之後我地就去旁邊嘅麗都灣玩!
行過去雖然唔遠,但有條好長好長嘅樓梯!
落樓梯都ok,但上來就……(@_@)
細佬仲細,所以無預佢玩水,只係玩下沙


阿包哥哥係好怕沙嘅,唔到細佬一啲都唔怕,仲好鍾意玩呀!


哥哥一定要坐喺mat上面架 XD


呢日天氣好好呀!坐喺樹蔭下玩沙都好舒服!



細佬自顧自玩,非常投入,
完全無理過我呢個阿媽




哥哥打左盤水



鍾意玩水嘅細佬更加玩到成身濕曬!


哥哥有同爸爸去玩水,但就無影相
爸爸報告話,水都算乾淨,但係水幾深下,沙會拮腳,唔知係垃圾定係貝殼,好彩我地一家都有著沙灘鞋


細佬仲喺沙灘食埋粥仔呢!
但係bb都係好快眼瞓嘅,所以我就同momo細佬上房沖涼瞓覺
另一方面,阿包表弟都黎左沙灘一齊玩,玩到唔願走


Cute baby!


哥哥玩完上來沖涼,細佬又醒了,
兩兄弟咩都玩一餐,有伴真好!


酒店有餐廳,但因為我地有揸車,所以就出返荃灣食飯,食完飯再去supermarket買咗啲零食同宵夜

返房時到媽媽沖涼,痴媽b唯有食星星餅先唔扭計


哥哥就睇電視


酒店有個好細嘅play room,免費嘅,去玩左一陣就上房瞓覺!
(哥哥行動太快唔影佢了)




第二朝就去食早餐,包早餐嘅
都ok多野食,普普通通咁啦
細佬都有食麵包

之後我地就上房換衫去泳池玩水!
二對二,完全無手影相!
借圖一用,泳池同圖中一樣,
嗰日都幾多小朋友!


跟住我又同細佬上房沖涼瞓覺!


哥哥沖完涼,細佬仲瞓緊,又去play room玩一陣,一點左右就check out了!

返屋企都好快!

總結,咁樣玩下都幾好!對於好快眼瞓嘅bb,travelling time真係愈短愈好!有沙灘有泳池有早餐,係地點唔太方便,泊車又要錢。不過如果rate唔高,我都有機會再來!



No comments:

Post a Comment