Tuesday 7 November 2017

Momo 1 歲生日 party

Momo嘅第一個生日會,媽媽再唔夠時間都要安排一個!

當日早上還要陪哥哥上英文堂
唔能夠好似阿包以前咁,咁多自製食物
但媽媽都準備左啲佈置
Momo最愛panda, 就以panda做party theme!


蛋糕當然係panda了!因為預左畀momo食少少,愈簡單愈好,唔好太五顏六色


Momo細佬未醒,阿包哥哥做住model先!


前一晚自己整左啲雜果啫哩同鮮果沙律


當日即整嘅菠蘿腸仔,小朋友至愛


Panda蛋糕仔充撐下場面


打扮左嘅益力多 :-)


到會食物,再加啲壽司


全家幅
細佬太可愛啦 ≥^.^≤



Momo好似知道自己係主角,好開心呢!
(不過哥哥都當自己係主角,係都要影埋一份!)





I love you!


Momo 初嘗蛋糕,食唔停!
(生日嘛,食少少唔緊要啦)

睇下我影嘅相幾溫馨!


真係笑得好甜呀!





媽媽感言
話咁快就一年,呢一年感覺上都幾辛苦。細佬比哥哥難湊好多,壓奶,濕疹,瞓覺又瞓得唔好,令到我嚴重缺乏休息,唯獨食方面係好過哥哥。再加上兩個小朋友都痴我,真係令到我有唞唔到氣嘅感覺。同老公之間的感情都差咗,好多爭拗!加上工作上嘅壓力,曾經都有好灰心嘅時候!但唔知邊度來嘅力量,好快又振作起來。

呢一年,momo病左兩次,一次畀哥哥傳染手足口,另一次就玫瑰疹,細bb病真係好慘豬,相比哥哥14個月大先第一次病,見到momo咁細就病真係好心痛…

Momo 11個月大就去左沖繩玩,媽媽挑戰成功,雖然好攰但非常值得!

細佬性格同哥哥好唔同,愛哭愛笑,又活躍過哥哥,為食過哥哥。連樣貌兩兄弟都唔太似。但相同嘅係兩個都愛車!望住兩個仔,有時我真係覺得自己好幸福,有咁可愛嘅仔仔!

我現在希望佢兩個快點長大,相親相愛,健康快樂,就係我最大嘅期望!



4 comments:

  1. 生日快樂momo! 身體健康,快快樂樂~
    真係wor,越大越無之前同哥哥咁似樣。

    ReplyDelete
  2. 遲啲上哂軌道一定會輕鬆d~ 加油!
    momo生日快樂!^^

    ReplyDelete
  3. momo生日快樂,Iris 好有心機呀,d 熊貓好靚啊,係咪淘寶? 好QQ呀
    我都覺得有時湊小朋友真係有唞唔到氣感覺,好累,所以都叫自己好好慢活,好好體驗。大家努力喔:)

    ReplyDelete
  4. 生日會布置得好靚呀﹗包媽加油﹗好快就大個一身鬆晒﹗

    ReplyDelete