Thursday 10 August 2017

水晶巴士體驗

已經係6月嘅事……
車迷包一向好鍾意車,又因為我地出入多數揸車,所以包包係非常渴望坐巴士!佢咁大個都只係坐過一次巴士咋!

前排知道有水晶巴士呢樣東西,咁啱朋友仔又有興趣,就一齊去玩下啦!

水晶巴士是香港第一輛集旅遊與美食的雙層觀光巴士,於2017年3月14日正式啟動。水晶巴士內外設計豪華時尚,設有餐枱和寬敞舒適的卡座沙發,車內貼上十多萬粒Swarovski水晶裝飾,是由外國貼石專家團隊精心鑲貼!門票已包括一份豐富並獲米芝連評鑑的中式點心餐,每團會以兩個多小時的車程帶領遊客欣賞香港20多個具代表性的景點,沿途設有五國語言導航介紹系統,讓遊客可以一邊享用地道美食一邊欣賞香港美景,帶給遊客一個嶄新遊歷香港的體驗!

行程有A團(九龍到香港)和B團(九龍到新界)選擇,時間都有唔同
(8月1日開始有更改,詳情見官網)
https://www.crystalbus.com.hk

2017年8月30日前,香港居民上網訂要,輸入優惠碼HK8888,可享75折!

我地揀左A團
兩個小朋友一見到架巴士超興奮呀!



上車地點係半島酒店後面街
上車啦!


一上車先揀野飲
得呢三款飲品
小朋友當然揀橙汁啦!


上上層囉~
下層日間係唔開放嘅


影張靚相先!


巴士嘅空間都好濶落
座位好舒適


乘客主要係遊客同小朋友


兩個小朋友幾開心!


其實我地好肚餓,但巴士都開左大概20分鐘先送餐,畢竟水晶巴士其實係觀光為主

有野食啦!
係中式點心



其實食物質素係ok,但巴士一路行一路食,對小朋友大朋友都有點難度!
而且食晒都夠飽嘅!


之後仲有甜品,係芒果糯米卷,好味架,包包唔食芒果,媽媽我食晒 :P


差唔多食完,就到左中環海濱摩天輪位置啦
我地可以落車影下相!


相片好少因為我電話壞左 :'(

之後就沿路返尖沙咀啦~
回程就有點悶,座到我地差點訓著,兩個小朋友係咁問幾時落車!
2.5小時又的確長左啲!

總結
巴士座位舒服,食物都唔錯
但折左都要二百多元就有點貴
而且2.5小時同小朋友來說有點太長
試一次就夠=^_^=


1 comment: