Thursday 20 April 2017

Momo 6個月成長紀錄

6個月大,半歲啦!
點解,點解,點解…… momo仲未戒夜奶!! 基本上佢出世後我都無覺好訓 (~ o ~)~zZ ~

打完6個月針仲發燒,擔心到我成晚無訓!


8.11 kg, keep住係中碼BB


仍然唔鍾意飲奶,無論幾時,momo係要訓著左先肯飲奶!!! 如果唔訓,佢可以5個鍾都唔飲奶架! 日間1-4安不等,好飄忽,夜晚訓左嗰兩餐可以飲到6-7安! 所以佢個胃係塞到7安奶嘅,只係佢唔肯飲。因為momo飲奶麻麻,醫生建議可以早少少試solid。已經試左蘋果香蕉紅蘿蔔糊仔,感恩佢都好喜歡,比起哥哥時無咁麻煩! 宜家一日仲keep住食6-7餐,有一餐糊仔,唔好以為好多,好多時佢都只係飲3-4安,倒嘅奶仲多過飲嘅!〒_〒 

日間nap都好短暫,30-45分鐘就醒,所以佢好快又會眼訓,長期處於眼訓狀態咁,朝偉眼神就係咁練成! 太眼訓嘅話係會發忟爭,食唔到糊仔,好麻煩呀~

夜晚同哥哥一樣10點左右訓,佢唔肯早過哥哥訓架! 以前抱住拍拍pat pat就訓,宜家一定要同我角力一番先訓,好曳呀! 但佢好嘅係一訓著就訓到好淋,放落牀仔都唔會醒。朝早好多時8點幾就畀哥哥嘈醒,如果無畀人嘈醒可以訓到10點。

如果7點餐奶飲得多,之後兩餐就0000同0530
如果7點餐奶飲得少,就2200,0230,0700!
Momo係訓住飲,夜晚嘅佢飲到多啲奶,所以對於餵夜奶真係又愛又恨!!! 媽媽我就繼續無得訓囉~

身體發展
5M18D識反身後, 放低佢都好快反,但好多時佢都唔鍾意pa喺度,會wee wah叫。
坐就都坐到少少,但佢又唔鍾意坐嘅,好懶架!
佢最鍾意人抱佢啦,又鍾意企,唔夠力都要企呀
手仔已經會去攞自己鍾意嘅野,又會扯人地件衫,玩自己張被。興奮時會腳young young,相比哥哥嗰時真係多好多反應!

情感發展
依然係個好容易笑嘅bb,真係好sweet架! 鍾意同哥哥玩,宜家哥哥玩咩,佢都要痴埋佢一齊玩! 開始有脾氣,拎走佢玩緊嘅野會即喊(但無眼淚嘅),畀返佢就唔喊,好惡架! 眼訓或忟爭嘅時候會r頭r面,好難搞,成日r損塊面!

雖然好貪玩,但有一次去街去得耐,無啦啦喊,婆婆話佢應該係想返屋企。果然返到屋企就開心晒!

總結
飲奶方面真係難搞,又要飲夜奶,但對住一個成日笑嘅bb真係好開心! 想當年包包有名叫cool b,對住陌生人cool爆,而momo就親善大使咁,兩兄弟性格真係好唔同呀~

宜家我希望momo嘅生活習慣可以有規律啲,夜晚可以訓耐啲,咁樣我就會無咁辛苦。

要學下坐啦

我係happy baby!

呢張就係佢張私家櫈

頭髮好長呀

媽咪話我要學下爬啦!

長長眼捷毛

I love reading!

點解頭髮咁亂架

我識反身啦!

媽媽幫我剪左少少頭髮,舒服晒!

唔知係咪出牙,好多口水又牙痕


Momo 6個月大啦,要繼續健健康康,做個開心寶寶呀!








5 comments:

  1. 其實唔使逼飲奶,MOMO喜歡固體,咪加固體0羅。唔好搞到大家都辛苦!
    身體keep 住長就好啦!可以適量加supplement,咁就唔怕唔夠營養~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但佢得6個月大,點都要飲啲奶,頂多2餐固體! 真想佢快啲大,食大人飯,哈哈

      Delete
  2. momo半歲生日快樂﹗
    慢慢作息時間同飲食習慣都會好D㗎啦﹗好快就苦盡甘來,媽媽加油呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝ee,希望快啲有好日子過!

      Delete
  3. 真係辛苦晒MAMA! 希望MOMO快D戒夜奶呀~~

    ReplyDelete