Tuesday 2 May 2017

包包第一次賣旗

最近好忙好忙, 好多BLOG無時間寫呀....

4月初, 包包學校搞賣旗, 我地當然支持!

第一個"顧客"就係爸爸啦...



當日約左好朋友寶品一齊賣旗, 一見面就亙相支持下先, 你幫我買一支, 我又幫你貫一支!



兩個真係好老友, 好可愛!








好啦, 要開始賣旗啦!
包包: 唔該幫我買支旗吖!

食左幾次檸檬, 我話你太細聲人地聽唔到呀~
之後佢就好大聲, 好搞笑!





時間耐左, 自己自動來, 唔使媽媽幫手, 其實媽媽都要學會放手


小小三歲人仔, 揹住重重旗袋, 好努力搵人幫佢買...
有些人唔彩佢, 佢都會問點解, "食檸檬"都係學習嘅一部份!
賣完一版, 會好開心, 好有滿足感!



第一次賣旗, 媽媽我已經覺得包包好叻仔!


兩個"重遇", 又攬頭攬頸, 好純真嘅友誼!



我地兩個媽媽都成了好友!


包包真係一個乖孩子!



感謝上天畀我地一個乖巧, 開心, 充滿愛嘅兒子!



















3 comments:

  1. 包包叻仔呀﹗唔怕陌生人,勇敢完成賣旗任務﹗

    ReplyDelete
  2. 包包同寶品感情好好,成日見佢兩個一齊嘅相呢 ^^
    我都係啊,好忙....><"""

    ReplyDelete