Wednesday 8 February 2017

Momo 4個月成長紀錄

MOMO 4 個月大啦....


4個月返健康院, 有7.05kg,keep住50%成長線。(包包哥哥果時重7.52kg)
MOMO食咁少, 有呢個重量我已經好安慰啦
 
依然係厭奶, 食奶時間份量都好不一, 日間通常差D, 一安都試過, 食到4安已經叫好! 夜晚就好D, 可以食到5安左右! 全日就大概21-25安
 
夜晚11點前通常訓左, 半夜訓到3-4點 (最多5個鐘)就會叫餓, 要食奶... 都成4個月, 都訓唔得耐... (媽媽我好眼訓呀)

日頭因為食無定時 (食得少就3個鐘一餐, 食得OK就4個鐘一餐), 所以都未有一個訓覺pattern... 日間都係短NAP, 30-60分鐘, 幸好夜晚算OK, 訓得淋 (但要食夜奶, 訓住食).... 眼訓時畀奶咀加拍拍PAT PAT, 好快訓, 比哥哥容易入睡...
 
行為


  • 宜家除訓覺外, 一定要坐! 所以媽媽買左張私家椅畀MOMO, 當堂開心晒! 最鍾意坐係度望住哥哥玩車車.... 一係就自己食手指 (食到習習聲架)... 有時會自言自語, 完全唔使理佢都得, HAHA... 到佢叫時, 通常就係眼訓啦....



  • 依然易笑愛笑, 有時仲會笑到KAKA聲架, 好得人鐘意!



  • 每晚包包哥哥都會睇15分鐘PEPPA PIG DVD, MOMO都會一齊睇(無法啦~), 好讓媽媽我可以沖涼執下野, 宜家一開PEPPA PIG DVD, MOMO一聽到片頭歌就識笑, 仲會睇到好開心咁, 咁快就愛上PEPPA PIG??



  • 3個月已抬頭, 呢個月無進展, 但MOMO都ENJOY我同佢玩反身, 無哥哥咁懶豬! 原以為佢會好快反身呢, 可能冬天多衫吧! 不過哥哥6.5個月先反身, 我諗MOMO點都會快少少吧 XD



  • 呢個月開始勁多口水, 又鐘意食手指(包包哥哥係唔食手指架), 一日用4-5條口水巾!



  • 八卦B一名,出街會四圍望, 唔理佢都得, 佢自己食手指, 但出街就唔願訓,周圍望,明明眼訓到傻都唔訓,又唔肯飲奶!



總結
MOMO豬係食奶煩D, 其他時候都好得人鍾意架! 所以我都考慮早D加固, 希望佢食得OK啦, 唔好學哥哥呀!

最估唔到4個月大都仲飲夜奶, 媽媽我都習慣了唔夠訓啦, 但只要佢食到多D奶, 我都心甘情願, 呢D日子要過幾耐呢???

星期六包包通常要上興趣班, 星期日因為工人放假, 媽媽我要湊B而好少帶包包出去玩 (因為MOMO細佬出街又唔肯飲奶), 真係有點內疚 ... 幸好包包天性樂天, 去下SUPERMARKET, 買個MCDONALD佢已經好開心! 希望MOMO大D之後可以多D兩兄弟一齊出去玩啦!!

MOMO好鍾意坐!


雙下巴 XD


沖完涼未梳頭就係咁, 宜家知佢點解叫MOMO啦.... (點解有D似北韓金X恩)


我CHOK嗎??


12月有幾天好熱, 露下肉腿先....


自己玩, 唔使理佢.... 比哥哥果時多反應


玩UP UP, 好易笑到KAKA聲


喜歡你微笑個樣, SWEET~


我個頭梳得靚唔靚呀!


出街要著得型D!




新買私家椅, 一坐上去就開心晒!



教我如何不愛他 XD


頭仔抬得好高啦


有一晚爸爸好夜返, 媽媽我一打二!


包包愛MOMO ^,^


媽媽生日遇上MOMO 4 個月








新年快樂!!


4 comments:

  1. 包包同MOMO好似唔多似樣, 係咪呀?定肥人我唔識睇?

    哥哥好乖呀...等MOMO大D就可以一齊去玩啦, 好快架啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀~愈來愈唔似啦~momo似爸爸多啲呀~

      Delete
  2. momo個樣好man,尤其個chok樣,個眼神配合得好正﹗

    ReplyDelete
  3. Momo 面圓圓好可愛呀!
    希望佢快啲誡夜奶,等你有覺好瞓。

    ReplyDelete