Friday 3 February 2017

2017 My birthday

今年生日撞啱年三十,所以提早係weekend去左酒店食buffet,仲帶埋momo去呢~








MOMO好乖, 坐足全程



哥哥唔爭氣, 食得好少野 (好在佢唔使錢)



食完影下兩兄弟互動, 包包好熱情架, 成日驚佢整親細佬
哥哥錫錫~






MOMO同哥哥玩幾開心!


少不了一家四口合照!





正日生日當日就攞左假,帶包包去海洋公園!
做阿媽嘅,生日都畀埋個仔!





呢日好開心,同埋包包2個同學仔一齊去,我同其中一個媽媽仲係同日生日呢!! 3大3細1b,只係買左一張飛,真係抵呀~


仲一齊坐新地鐵去OP, 真係好方便呢!







一去到就睇熊貓, 只係見到佢個PAT PAT :D

同埋朋友仔一齊, 真係咩都玩一餐, 點玩都咁開心, 時間好唔夠使呀!




呢個就係包包最喜歡既女同學仔啦!
(包包係細B, 佢同學仔全部係大B, 個個大佢半年, 所以都高過包包)


小火車係必玩既!


次次都要揸車



兒童王國玩SIR滑梯


睇雀仔表演
另一個同學仔掛住玩滑梯無一齊去睇 XD



好晒呀, 兩個個表情好搞鬼!




旋轉木馬, 男仔話要坐"車"唔坐馬喎


本來想玩bouncing castle, 但清潔中, 又去玩摩天輪先!
睇相都覺得佢地好開心, 小朋友就係咁簡單!


之後就無相, 因為D時間完全唔夠用, 小朋友都未食LUNCH, 食住小食頂肚, 拿拿淋過對面睇海洋劇場! 我推住2個小朋友飛奔 (2個坐埋一架車仔!)

呢日OP好多人呀, 早20分鐘去到海洋劇場已經滿坐!!!!!!
以前我通常睇早一場, 都未試過咁!
小朋友唯有企住睇!
趁佢地睇海豚, 我就飛奔去買MCDONALD, 又係好多人排隊!
拎住食物跑上斜路, 又撞啱完場超多人,堅辛苦! 不過小朋友一見有MCDONALD食就開心! 又肚餓又有伴, 個個都食好多!

食完本來想坐纜車, 但WAITING TIME係一個鐘! 唯有放棄!
時間已經唔早, 都無玩野就坐返海洋列車過對面, 但係又係好多人呀~
等車又等左一陣, 小朋友都等到無電!

本打算走前睇埋海洋館, 但係...但係...但係...
人呀,  人呀, 又係好多人呀.....
一個小朋友訓左, 其餘兩個都快訓著!
老公又到左 (呢日老公好好, 放工即刻飛車來接我地)
年三十怕塞車, 所以我地就決定返屋企LU....
咁多野未玩, 正正等我地可以一齊再黎過!

第一次去OP唔係同老公去, 真係攰到我呢......
好在有老公車返屋企, 否則我腳都斷!

年三十, 我既生日飯就=團年飯
(MOMO豬, 下年帶埋係去OP啦)

飯後就簡單砌個蛋糕
COVA朱古力蛋糕, 朱古力好RICH呀, 都好濟呢~









第2日就係MOMO 4個月大, 順道當埋MONTHLY CAKE啦
(MOMO 4 個月成長紀錄仲未寫:P)


特別多謝老公既生日禮物!
其實我唔多用名牌, 不過收到更係好開心啦!
LOVE YOU~






12 comments:

  1. 生日快樂呀!!你老公好sweet呀!

    ReplyDelete
  2. 生日快樂﹗一個湊兩個入OP你好堅﹗好彩有老公車返屋企,抵讚﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我湊一個咋,但朋友就一湊2,所以我就幫忙睇住佢大嗰個同包包2個

      Delete
  3. 艾利絲生日快樂~
    見到你帶哥哥去OP我都覺得好攰呀...哈哈!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝!
      推住兩隻上斜路堅辛苦呀

      Delete
  4. 生日快樂靚媽
    包爸好SWEET 呀~一家人整整齊齊最幸福
    祝你以後都幸福美滿

    ReplyDelete
  5. 生日快樂呀包MO媽, 祝你身體健康, 越來越靚~

    ReplyDelete