Friday 17 February 2017

2017 Chinese New Year

今年既新年就在一遍混亂中渡過 :P
XMAS長假剛完, 又到自己生日, 一連串活動, 加上WEEKEND又要湊MOMO細佬, 媽媽我係完全無時間準備過年....

揮春, 全盒, 利是都係年三十先搞... 執屋? SORRY.... 真係無時間.....

一天晚上, 飯後去元朗花市行下....
元朗花市好細, 30分鐘行完啦....
MOMO仲細, 天氣凍又多人, 最後決定唔帶MOMO了... 下年吧....


包包話D花好靚!


風車轉轉轉~



玩完一輪無幫襯 :P
呢個小朋友好得意, 問佢要唔要買, 成日話唔要, 慳返唔少!



漫天BUBBLE


老公試左榴槤雪條, 好凍呀.... 我唔好, 但老公話好食!



雖然好快行完, 但對小朋友來講, 有夠開心啦....
最緊要有氣球啦啦啦~



大年初一, 兩兄弟精神爽利, 同大家拜年!
MOMO剛醒, 心情大好!



爸爸畀利事啦!


之後就落樓下同爺爺嫲嫲拜年, 好多阿叔姑姐都到左...
我就係咁派利是 / 收利是...
完全係無時間影相呀!!!

去叔公屋企拜年! (其實好近)



新年工人姐姐放4日假, 所以唯有自己全天候湊MOMO啦...
很多時間都在樓上湊仔, 包包就交畀老公/ 姑媽....







初二, 一家回婆婆家...
出門前終於影到一張靚靚一家四口啦....
(包包同爸爸係父子裝呀!)




MOMO同表哥仔


 
去到婆婆家....
同表弟玩, 幾開心!



又睇下MOMO既LOOK啦~
初二LOOK



初三LOOK



MOMO豬好可愛呀~



初四出街行下食下野~



包包同2個表弟玩車


4日假期結束, 媽媽我返工啦...
好在有爸爸LING EE陪佢周圍玩!

爸爸WHATSAPP 我好多相
咁長假期,包包日日有節目,真係開心呀~

5 comments:

  1. 我仔之前都係話咩都唔要,而家識野啦,死都話好先!

    ReplyDelete
  2. 燒腩仔以前都係話咩都唔使買,宜家就成日話我要買呢個...

    ReplyDelete