Wednesday 7 August 2013

WEEK 32: BB 展 + 健康院檢查


依家健康院檢查係 3 個week一次, 今次好順利, 阿b好正常! 今次健康院要我聽個有關B鏈既talk, 姑娘仲講左一d入屯門醫院生產時要注意既野, 雖然我好大機會去私家生, 但聽到我都緊張起來, 好似好快就要生咁!!  老實講, 我覺得健康院既姑娘幾好架 (元朗容鳳書), 會同我有講有笑, 好過屯門醫院那些木口木面呢!!


呢個week另一件大事就係去BB展啦, 其實呢, 我呢個懶懶行既mama好多野都未買呀... 成日都係一心等BB展時先買... 老公怕我辛苦, 所以我地係由元朗駕車去灣仔會展!! 而我地真係買左好多野, 最估唔到係8個月既我居然可以由上午10點行到下午4點半!! 買完既野就放上車先, 之後再行過!! 中間只係lunch時休息一陣!! 我地呢日用左近萬蚊呀, 好crazy!! (不過其實仲有好多野想睇想買都唔夠時間呢)


因為駕車好快就回到家 (代價係行左2條香港最貴既隧道, 大纜+西隧), 但我返到屋企真係攰到呢...
之後先發覺條尾龍骨同2條腿都勁酸痛呀!!!! 到今日 (tuesday) 都未好返晒!!


原來自己為左BB野可以咁crazy!! 而呢日買左咁多野之後, BB既野都準備得7788, 自己心情都無咁緊張, 所以辛苦D都值得的!! 其實我同老公幾enjoy一齊去買BB野架, 好開心老公都無嚴辛苦呢!!


下一篇會寫下買左咩野!

6 comments:

  1. 哇~你都好勁喎~其實我一次BB展都未去過~
    兩次都係護協同兩次AEON,其實我咁樣渣車其實計返係返度~但個心態又好似平左好多~XDDD
    我果時32W都成日以為自己就生~點知原來唔係~不過足月出世真係好D~加油靚媽~
    [版主回覆08/09/2013 15:17:42]因為買左個carseat所以都值嘅。而且勝在夠大,想買咩都有呢!

    ReplyDelete
  2. 哇~~真係洗咗好多錢呀~
    你去邊間私家生呀?
    等你下篇報導下買咗咩呀~
    [版主回覆08/09/2013 15:18:03]應該去九龍法國

    ReplyDelete
  3. haha... 我都洗左成萬蚊呀!
    我陀住五個月,連行兩日, 每日四個鐘都覺得好累..... 你仲要咁樣行法.... 真係人都CRAZY喇!
    快D分享你買左D咩啦.. 我都努力寫緊!
    [版主回覆08/09/2013 15:18:58]我都覺得自己好癲,隻腳真係抽住痛!

    ReplyDelete
  4. 我都無行過,通常係護協買bb野

    ReplyDelete
  5. 買BB用品真係好興奮!

    ReplyDelete
  6. wow..crazy mama~~
    不過我都好明....為左小朋友...幾多都肯駛~haha

    ReplyDelete