Saturday 10 August 2013

產前講座 (4)

呢個已經係個多月前發生ga la...  趁有時間快D BLOG....

自從JOIN左FB媽媽會之後, 好多INFO都好快收到...

MAMA們話雅培講座D禮品同內容都係最好... 而最吸引我既係套MIDES衫仔!!!  (我認我係師奶仔一名!!)

"咁啱" 講座在逸東酒店, "咁啱" 團購做緊HIGH TEA優惠, "咁啱" 永安大減價.... 我就呃到老公肯陪我去, HAHA (因為我老公成日都好唔願意去聽講座!)

禮物果然實用, 內容都一D都唔悶, 幾值得去聽架!!




最LIKE呢套衫仔!!
 
聽完講座去樓下HIGH TEA
叫左2個WAITER幫我地影都係影到朦查查...
好明顯個TEA好HEA, 我地15MIN就食晒.... $98一人, 不能要求太多...

之後就去永安SHOPPING....
買左MIDES 底衫幾件同包被, 呢間永安唔大, 唔多野買, 之後反而去左樓下超市買野食

7 月初, 奶奶已經開始煲薑醋了...
我都有份刮架..... 2 舊咁多囉... HAHA....

好多薑皮... 奶奶會晒乾FOR我坐月時沖涼用

3 comments:

  1. 睇見d薑皮,,就=好快同你bb見面~
    haha.....期待見你bb..

    ReplyDelete
  2. 我都咁諗...開始替你緊張!BB,我們好快就見啦 ~

    ReplyDelete
  3. 進入大直路喇~~~ 加油!

    ReplyDelete