Sunday 11 August 2013

BB展收穫 (3)

我地好幸運, BB車有家人送, 所以可以唔睇價錢買BB車

老公話BB車最緊要舒服同易推, 因為我地有車, 所以重D都唔係問題

今次BB展我地揀定左我地要既BB車... 就係QUINNY MOODD啦... 好多COLOR可以揀呢...

我地都有考慮STOKKE, 不過我個人還是喜歡QUINNY MOODD既外型 :P

我地都睇過幾次啦, 真係好易推, 不過係真係大架... 有朋友用QUINNY BUZZ, 有時連超市都入唔到呢... 而且收左車都好大好重呢...
不過我呀, 如果自己同BB去街都唔會推車, 太煩了, 如果同老公一齊, 又唔擔心大同重...

而且其實我地仲有一架BB車係人地送架, 細D輕D但就係好舊款... 必要時都有另一架頂上!!

QUINNY MOODD 好處:
- two way reclining seat, 可以自己望住BB (雖然BB未必想望我:P)
- unfolds automatically, 油壓式設計, 收車容易,打開車時更加唔使用力
- smart travel system, 可配合foldable carrycot / maxicosi carseat
- 易推
- 可調整推桿及腳踏
- for 0-4 years old (nb 都可以)

BB展時都研究左好耐 (again, that's why we stayed there for so many hours)
最後... 我地仲要左個限量版 MOODD BRITTO, 係QUINNY同DESIGNER ROMERO BRITTO合作的... 係味好靚仔呢? 黑色也好襟DIRTY呢!

呢架車都要OVER $6000架, 多謝家人厚愛, 阿B真係幸福呀!!

要過2個WEEK先送來, 很期待呢!!

5 comments:

  1. Quinny Moodd is indeed very charming.....if I chose this one, I will get the same color as u do too!

    ReplyDelete
  2. wow....呢架bb車好掂呀!!!點解果時我無留意>,<..kakaaa
    到時bb上新車..記得影相share下..

    ReplyDelete
  3. Iris, 早呀!嘩 ~ bb好幸福喔!有靚車坐,坦白講,我都覺得bb車最緊要好推,我之前有個朋友諗住唔多用買部千鬆d,之不過...佢住效區多山路,避震好差,阿b唔舒服時,佢o也又推得辛苦,結果都係要買返靚車!^^

    ReplyDelete
  4. 一分錢一分貨, 應該會坐得勁舒服~~~ 我覺得bb坐得舒服好重要, 就算重d都會靚避震好d的~

    ReplyDelete
  5. 嘩~~BB好幸福呀...我見到都想坐埋一份

    ReplyDelete