Friday 16 November 2012

2012與媽同行新加坡 DAY 3

2012年10月22日 (一)

呢日係去UNIVERSAL STUDIO 環球影城 (USS), 我同媽咪先去VIVO CITY食早餐!
由CLARKE QUAY 坐MRT唔洗轉車, 好快就到啦....

本來想食TOAST BOX, 我知香港都有, 但上次黎SG食過, 真係好食過香港架.... 而且我自己真係幾鍾意食呢隻早餐架...
問媽咪想食咩, 佢話去"美食廣場" (FOOD COURT) 喎... 因為旅遊書話呢度個FOOD COURT好大.....

好啦, 去睇下啦...
行完一個圈, 我媽咪係揀左.................  港式點心, AGAIN!!! 
媽咪話佢最想食既係呢D喎...
可能SG食物都唔係太適合媽咪呢...


食完之後我地就要過SENTOSA啦... 我問媽咪想坐纜車定單軌火車....
媽咪問纜車係咪好貴架...
我就話唔知呀.... 不如去望下啦....

原來行去纜車那邊要行好耐架... 成15MINS都有.... 所以行到過去係唔會行返轉頭囉....
而且原來所有CABLE CAR都變成ANGRY BIRDS CABLE CAR呢....

SG$29 PER ADULT.... 我媽咪話貴, 但我話我地既360都差不多啦... 媽咪話咁又係喎...

其實呢... 新加坡朋友R先生識朋友, 可以用優惠價買USS票, 而且我畀返錢佢佢居然唔收 (真係唔好意思呀!!!) 所以呢日可以免費遊USS!!!
呢日已經DAY 3啦.... 我地其實喺SG真係洗得好少錢.... 所以我二話不說就畀錢, 因為我知媽咪鍾意坐纜車呀...

呢個就係ANGRY BIRD CABLE CAR啦... 隻雀係痴住張椅架... 拎唔起架!! 但有D舊同DIRTY呢...
話說張TICKET有送ANGRY BIRD MASK架... 但個STAFF又唔知點解無送畀我地喎, 唔通得小朋友有


望落去個VIEW好靚呢...


HOTEL AREA


好大個RESORT, 好似好正!! 有機會去住下就好啦....


仲有個興建中既水上樂園呀!!!

好快就到了....


落車點一出就係玩LUGE既地方...
可惜媽咪唔陪我玩....
上次同老公玩完想再玩呢...



好大隻魚尾獅...

我同媽咪周圍行下...


後來都係覺得去左USS玩先...
要坐一個單軌站.... 不過唔洗再畀錢的.... 我覺得架車好細, 好多時都好FULL....


到啦到啦.... 好多人呀


門口有幾間SHOP, 打算走時先SHOPPING (可惜我唔舒服都最後咩都無買就走啦)

其實艾利絲係個咩都夠膽玩既人.... 海洋公會嗰D都係濕濕碎, 有時老公都驚左我... HAHA....
不過呢次同媽咪黎, 無得玩LU....
所以我話一定要同老公再黎呀... WAHAHA...

一入去就見到KUNGFU PANDA, 不過媽咪拉走左我, 話有咩好影呀, 我連相機都未拎出黎就拉走左我...
就係咁..... 我媽係唔畀我同任何一隻公仔合照

我地先去MADAGASCAR, 我喺飛機上見到個電影, 即刻"介紹"畀媽咪, 咁媽咪黎到就唔會唔識佢地啦 ^^

好得意既樹...



玩船仔, 好似DISNEYLAND既小小世界...



入面D公仔都好得意架...


仲玩左個旋轉木馬, 不過D "馬"全部都係慌失失既公仔, 好攪笑呢...






之後就去FAR FAR AWAY....
遇見貓貓呀....


睇左史力加個4D電影, 好好睇呢...
入去之前, 我問媽咪識唔識史力加, 媽咪話唔知呀....
睇完出黎, 媽咪話 "哦, 原來佢叫史力加!!"... 笑死我...


再行過D就係THE LOST WORLD...  同剛剛好夢幻既FAR FAR AWAY好大對比呢....
呢隻恐龍真係好真, 我懷疑有個人喺入面, 無可能咁自然æ
ž¶!!




不過呢一區既野就唔係好O岩我地啦...
本來想玩下面呢個, 但見到上面全部都係細路仔, HAHA...


行過D就係ANCIENT EGYPT, 中途有好多機動遊戲, 個個都好多人排隊....
媽咪問都無問係玩咩, 一見到多人就話唔玩啦....
講真, 好玩先多人排隊ma....


行多2步就係SCI-FI CITY, 即係TRANSFORMER呀...
全個USS最激既RIDE就喺呢度...




呢個水壺媽咪好想買畀TWINS兒甥, 但最後都係嚴貴無買到, HAHA....


之後睇左個TRANSFORMER既3D... 係坐喺架車入面, 好似入左電影裡面咁, 都幾好玩, 唔錯!!
本來媽咪以為唔係好長龍先入去, 點知原來天外有天, 牆後有大大條龍, 但已不能回頭了, HAHA....




呢個時候已3點多, 但我地仲未食LUNCH.... 媽咪本來話呢度D野貴, 話出去先食!
但我話我地仲要睇個SHOW, 好晏啦, 不如食少少野先啦....


就係食完呢D野, 我個胃就頂住頂住.... 我媽都有食, 但我飲綠茶, 媽咪飲水, 難道係綠茶有事??

行過NEW YORK AREA.... 入左一個叫LIGHTS, CAMERA, ACTION!既地方, 係即場整D拍電影既特技, 有風有水有爆炸, 都幾特別...
媽對呢個AREA無咩興趣, 好快就行晒...


跟住我地就夠鐘去WATER WORLD睇SHOW.... 但呢個時候我已經好唔舒服, 好想嘔, 但又嘔唔到... 我又唔想喺USS嘔, 又驚媽咪擔心...
死頂行到去WATER WORLD, 感覺上好似行好耐先到...

我地坐最上嗰行...


基本上我成程都好唔舒服, 好辛苦, 無點睇到個SHOW.... 但媽咪話好好睇....
到個SHOW完, 媽咪見到我咁辛苦就話不如走啦返HOTEL....
點知我一起身, 就向後嘔 (好在我地坐最後一行)
嘔到口水眼淚出晒黎.... (艾利絲好少嘔, 所以嘔得好辛苦)
USS既人都好有效率, 好快就有人拎個膠袋畀我 (係白色嗰D垃圾膠袋, 唔係是旦搵個膠袋)
雖然.... 我已經嘔到成地都係...
之後仲有2個白色衫既人拎住FIRST AID箱, 走黎問我有無事 (其實我嘔到暈暈地都聽唔到佢講咩)
佢地仲幫我搽藥油, MAKE SURE我OK先走...

USS既服務真係好好呀....

不過嘔完之後真係舒服左... 但因為無咩食野個人好累...
所以我地決定返HOTEL...
無時間去SHOPPING, 連我最想去既M&M'S都無去...

走時見到荒失失呀...





CABLE CAR係RETURN TICKET, 但因為要行太遠, 所以我地都係坐一個單軌站返VIVO...
呢個時候我媽竟然話不如坐TAXI返HOTEL啦...
HAHA.... 可想到我當時個樣一定好死...

之不過當時大概6點, VIVO又大, 個TAXI站條人龍都好長呀... 等左成20分鐘先上到車!!!

"WISH" TAXI, 同老公架車同一MODEL!!


返到HOTEL休息左一陣... 因為媽咪都肚餓所以要食晚飯啦....
NOVOTEL既好處係佢底下幾層係MALL黎, 有MCDONALD, STARBUCKS, 仲有個FOODCOURT!! (O岩晒媽咪)

而我嘔完都無胃口食野, 所以是旦食D野算....

我要左個魚蛋粉



媽咪要炒貴习, 媽咪話好好食喎, 仲話佢太細碟想食多D呢


返到HOTEL同老公傾電話, 忍唔住喊左出黎...
自己唔舒服老公又唔係身邊, 嗰下真係好掛住老公, 好想佢喺到!!!
2日都行好多路, 個人真係好累... 又要死牚怕媽咪擔心...

艾利絲好少嘔, 一嘔就大件事, 上次嘔係3年前喺沙巴食錯野!!! 幾日食唔到野...
所以自己都好擔心第二日唔知身體會點, 因為第二日要CHECK OUT 仲要夜機返HK.!!

媽比我先訓....
而我自己就諗下諗下又喊... 喊住咁訓著....
(依家諗返都覺得好傻!!!)

7 comments:

  1. 去旅行病真係好慘呢... 會唔會係出入冷氣地方, 一冷一熱所以病呀?
    [版主回覆11/18/2012 21:57:34]其實我到依家都都唔知點解呢, 返到HK又無事喎...

    ReplyDelete
  2. 哎呀呀!咁之後仲有冇事,去旅行遇上不適真係會好辛苦!
    尤其另一伴不在......仲要照顧媽媽又要支住,iris, 你好叻女!
    當年去新加坡環球剛落成,無依家咁多嘢玩!
    [版主回覆11/18/2012 21:57:15]第二日仲係唔舒服, 諗起都覺得辛苦!!!

    ReplyDelete
  3. 會唔會係中左暑ar?星波波太熱la....
    不過病時無左另一半係身邊又係好慘ge~
    [版主回覆11/18/2012 21:56:24]其實我到依家都都唔知點解呢, 返到HK又無事喎... 所以以後出門都要同老公一齊!!

    ReplyDelete
  4. 莎拉蛋糕Sarah Cake17 November 2012 at 22:34

    會唔會係人太多, 天氣又熱, 所以焗親呢...不過去到外地自己又唔舒服, 老公唔係身邊真係好辛苦呢!!
    [版主回覆11/18/2012 21:55:48]其實我到依家都都唔知點解呢, 返到HK又無事喎...

    ReplyDelete
  5. 我上次去未開芝麻街果part!!~
    唔緊要下次老公再去, 去埋馬來西亞果個legoland同埋hello kitty land 吖~^^
    [版主回覆11/22/2012 22:32:32]我想去LEGOLAND架, 仲問左朋友拎INFO... 不過媽咪無興趣><

    ReplyDelete
  6. 想嘔又嘔唔出真係好辛苦....
    [版主回覆12/11/2012 22:55:35]係呀, 諗起都辛苦

    ReplyDelete
  7. 太長時間無食野, 一食就食煎炸野, 好易反胃ga, 再加埋你飲綠茶, D糖份會增加胃氣, so咁辛苦, 嘔咗就絛事, 我老公都成日因為咁1胃唔舒服
    不過旅行病真係好慘, 加埋你仲要照顧媽咪, 好大壓力....
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆12/11/2012 22:55:15]原來真係關個綠茶事!!

    ReplyDelete