Wednesday 2 February 2011

姊妹裙 終極篇

幾經辛苦, 終於k.o.呢個item啦...


話說上一篇(姊妹裙)之後, 我都唔知上左幾多次呢間野, 因為我怕佢又屈我地錢, 所以每個姊妹fitting我都盡量陪佢地一齊去... 最終, 只有一個姊妹要加大 (加大要加$50), 期間有另外2個姊妹個阿姐都話要加大, 不過我地試過size之後好明顯係唔使囉, 又嚇我地大既可改細, 細無得變大, 好在我地堅持渣!!! (而其實呢2個姊妹都好唔甘心自己居然要著加大!! haha...)


而期間呢個八婆態度又好返少少, 無之前咁惡劣, 之但係...


佢一月頭打電話俾我, 話d裙整好晒, 但係就話一定要一月內黎拎晒d裙走 (意思係如果要改都要係一月內做), 佢話佢地新年後唔知幾時先開門!!!! (好奇怪!)


得一個月時間, 要約8個女仔上去真係唔容易...


我陪左幾個姊妹上去試, 6 個有5個條裙係長到會踩到裙腳!!!! 其餘o個一個係已加$50加大, 唔知係咪因為咁有改長度... 當初fitting時佢係有度到我地想要既長度架!!... 咁長梗係要改啦, 呢日serve我地既係一個我未見過既阿姐, 個阿姐居然話要收$50一條改長度!!!


我更係唔肯啦, 佢話我地無加錢咩咩咩, 大陸個廠又咩咩咩, 我話唔理你咩都好, 問題唔係我地度, 係你自己個長度改唔啱(其實我地好懷疑係改唔啱定係跟本無改過!! 而我地睇返之前度既尺寸, 條裙個長度跟本同mark既唔同!!!), 之後個阿姐話收$30!!!... 仲話已經收平左... 而我呢日病到死死下, 原本無氣同佢嘈呀.....好在..... 有我個好姊妹S, 再同個老闆講數, 講左一輪最後先唔使加錢改, 呢間野真係欺善怕惡架, 次次都要嘈一大輪, 真係kill左唔少細胞, 仲攪到個人好忟!!!!


其餘2個姊妹之後自己上去試, 唔知係咪因為俾我地嘈完一大輪,呢2個姊妹之後試時竟然長度啱晒!



中間呢個身材標準既姊妹居然要著大碼! 呢間野好明顯係size偏細, 然後局你要加大(加大要加錢) !!!! 右邊係我個伴娘...


宜家終於都拎晒d裙啦, big day個個姊妹都可以靚靚啦... at the end條裙出黎係靚既... 而呢個價錢o係百利已唔算貴(長裙包改), 但值唔值得幫襯就見仁見智啦...


 


full house富屋


http://hk.myblog.yahoo.com/fullhouse838@ymail.com

No comments:

Post a Comment