Monday 21 February 2011

倒數5天


不經不覺, 籌備年幾既婚禮快要到了...


除了座位編排同賓客名單外, 基本上一切都準備好了...


早一兩個星期, 其實自己心情係極度低落, 我諗我有bridal anxiety... 每日都super busy加唔夠訓... 有好幾天同KENNETH相對無言... 而且... 我... 有一種好唔想好唔想結婚既感覺... (但係又心知唔可能取消婚禮).... 個人好down, 好emotional...


現在雨過天情, 心情好多了, 而且好多野都準備好了....


我希望大家永遠記得大家既承諾, 將愛實行, 一年, 十年, 五十年都一樣...


我開始有時間慢慢想一想.... 有時會諗當日結婚既情況會係點既呢?? ... 開始有點期待... 但又有點擔心....


主要比較擔心馬灣行禮方面, 車/交通比較煩, 要準備野食, 又擔心天氣....


不過不在掌握中, 擔心都無用... 現在, 只好交俾上帝, 希望當天有好既天氣(唔好落雨呀!), 希望一切順利...


No comments:

Post a Comment