Wednesday 16 February 2011

情人節過大禮

擇日擇中情人節! 所以呢一年既情人節沒有特別慶祝, 不過都夠特別了吧...


我媽咪真的無要求, 可能係家姐嫁時都好簡單, 反而未來奶奶就想樣樣都盡量做... 最後, 都係要買過大禮套裝... 去左元朗鴻運訂, 相信大部份元朗人都係去呢度買...


要14前訂呀... 我地真係14日之前先去訂! 元朗鴻運service都好好, 各樣物品都貼晒label, 等你知道邊樣俾男家, 邊樣俾女家... 未來奶奶仲指定要我地買大發糕, 好意頭喎...


而女家回禮套裝我無買呀, 見好多人都無買... 點知未來奶奶問點解唔買 ... 於是未來奶奶自己去買左d 蓮藕、石榴、芋頭、柚葉, 話當我媽咪買, 到時回禮時執返黎就得!! 未來奶奶真係勁!!



另一奇怪習俗, 未來老爺話大日子當天要由我地自己爸爸(即係未來老爺同我爸爸)各自將一條紅布掛上花車.... 佢話叫"掛紅"... 咁我地就去鴻運買2條"紅".... 未來奶奶又話要買條女婿紅, 回門時俾KENNETH掛上身... 呢3條"紅"成為$300...


而我.... 會好好奇當日架花車有2條紅會係咩樣.... haha... 不過我諗影相時會拎開啩...


未來奶奶仲叫我去奇華借禮餅盒 (要10前同奇華講定) ....


2月13日


星期日,去拎過大禮套裝同大發糕, 去奇華借禮餅盒同買中式禮餅, 去生果店買2大個生果籃... 最慘係呢日又凍又落雨... 而樣樣野都勁重!!


車尾箱係載到爆晒...



返到屋企再執海味, 入盒...



執利是.... 好多錢呀....




我既LIST:


















































































男家過大禮(男家拎去女家)
鴻運過大禮套裝 
禮餅奇華禮盒四盒
四式海味:干貝、鮑魚、魷魚、冬菇、髮菜買每樣x2
三牲:雞.豬肉.魚利是代替
酒:洋酒或米酒共4支 利是代替
生果買果籃x2
男女上頭套裝已在筍崗買
利是聘金自己準備
龍鳳餅餅卡代替
包羅萬有利是利是代替
女家回禮(女家俾返男家)
鴻運過大禮套裝回女家o個籃
禮餅奇華禮盒2盒
四式海味回一半
三牲:雞.豬肉.魚利是代替
利是代替
生果果籃一個
男女上頭套裝男上頭套裝
回聘金媽咪準備
龍鳳餅餅卡代替
鴻運大發糕鴻運訂
蓮藕、石榴、芋頭、柚葉街市買
包羅萬有利是利是代替
女婿的褲、鞋、皮帶、銀包、兩對襪利是代替(媽咪準備)


**龍鳳餅因怕過期, 婚前一日先去奇華換, 媽咪話一定要食喎...


**爸媽唔飲酒既, 所以利是代替


 


2月14日


我照返工... KENNETH就同佢屋企人上我家 (雖知新郎不應出席, 但無人識我屋企人呀, KENNETH點都要揸車所以就一齊上去...)


是日KENNETH忘記影相... 無大合照呀... D相好混亂... 因為家裡太多人...



 


(後補相)


點解咁多人?? 因為KENNETH家除左過大禮外, 仲有野要做...


待續...

6 comments:

  1. 都好足喎.....好彩有車喳....個奇華禮盒勁重ga>....
    [版主回覆02/16/2011 16:36:00]係呀, 未來奶奶要我地做咁多野... 樣樣野都好重呀

    ReplyDelete
  2. 漏左講...恭喜晒呀!! 過大禮後進入大直路喇....加油呀!!!
    [版主回覆02/16/2011 16:36:00]thx ^^

    ReplyDelete
  3. 恭喜恭喜^v^ 真係做到好足呢!!hehe^v^ woo...今日已經係踏入10日倒數啦!!你有冇忙到一頭煙咁o既feel呀...hehe^^ or還未有feel呀??hehe^v^ 大家都加油呀^o^
    [版主回覆02/16/2011 17:18:00]你唔講我都唔記得已係last 10 days!! 忙到傻左, 不過好多野都已有眉目又唔太緊張... 我成日係腦海rehearsal, 諗下o個日由朝到晚既過程... haha...

    ReplyDelete
  4. Dear,  無意中見到你  恭喜恭喜你!!
    See you at Ma Wan Park  your beautiful day!
    [版主回覆02/19/2011 22:37:00]See ME at Ma Wan Park??

    ReplyDelete
  5. 好多人一個月前就過大禮架啦,
    我都已經遲(12/2)架啦,估唔倒你仲遲過我!
    [版主回覆02/19/2011 22:36:00]係擇日o個個人擇架, 我都唔想咁遲呀....

    ReplyDelete
  6. 我見過其他blog友d相,,,個兩條紅繩會好似v字咁縛係車頭..影相都係度架!

    ReplyDelete