Wednesday 19 January 2011

我的喜帖 (3) - 註冊

馬灣既婚禮主要請好親既家人同好朋友, 預計不多於100人, 所以唔能夠個個都請呀... 自己好重視註冊呢PART (好期待!!) , 所以想特別整一張INVITATION...


曾經好想自己DIY一張, 重搵左好多REFERENCE, 但又要買紙, 又要印, 又要CUT紙, 仲要KENNETH係咁叫我唔好嘥時間, 攪到個心15/16... 但有次淘寶時"唔覺意"見到一張好靚既卡 (通常淘寶上上下下咪好多其他賣家既PRODUCT既...), 都只係RMB1.8一張!! 不過個SELLER係唔送香港架, 又要煩到我個深圳朋友, 而因為送去深圳, 運費只係RMB10!


BUT呢張卡係半DIY架, 因為係無內頁! 內地既內頁都唔o岩我用, 於是我就自己去書局買左D珍珠紙, 再自己PRINT內容同CUT返SIZE...


中間o個張係連張卡送, 係首英文詩... 右邊就係我DIY既內頁... 而個RIBBON就要自己打...



登...登...登...登...



雖然係簡單, 但我自己好滿意架啦...


100張, 多謝KENNETH俾我任性...

No comments:

Post a Comment