Tuesday 5 October 2010

Confirmed Big Day 花店

距離BIG DAY只有四個多月, 要加油啦...


我宜家迫自己EVERY WEEK都要"嘔"D野出黎, 寧可早D CONFIRM 多D ITEMS, 希望到時唔會臨急抱佛腳!!


BIG DAY 既花球, 襟花, 感謝花等等, 其實我好重視, 有人話是旦搵間花店都得, 但因為我當日想用鮮花SET頭, 都係搵番有信譽既花店好D!!


心目中只有2個CHOICES:













卉豐http://www.wayfoongflorist.com/
TRINCE FLOWERShttp://triniceflowers.com/


好多人用過既秋子花藝我唔考慮, 因為我唔鍾意佢個LOCATION.


TRINCE網上既REFERENCE好靚, 本來係我 1ST PREFERENCE, 但佢SUNDAY唔開門, 而我SAT又要番學... 無緣...


於是我地就去左卉豐... 我同伴娘MABEL一入到卉豐, 就覺得佢D花好靚好FRESH, 而且真係有好多種類既花... 我地都係見佢D鮮花得先去問佢結婚花球既DETAILS...


有個男人SERVE我地, 態度好NICE, 又教我地點KEEP 花先會STAY LONGER, 又解釋佢地係點樣整花球, 我地未話JOIN架, 佢都同我地講咁多野... 之後先知原來佢係老闆!!


之後老闆就叫左一個姐姐SERVE我地, 呢個姐姐都好NICE, 我地唔係好識花, 當我地睇REFERENCE時, 一指住張相問係咩花黎架, 佢就走去拎枝真既黎, 解釋呢隻花叫咩名同可以點襯, 我地問左都有5/6隻架...


雖然佢D REFERENCE無TRINCE咁靚 (可能各花入各眼), 但可以拎圖俾佢地做, 我知卉豐唔係最平, 但最緊要花材好, 而且佢地態度好好, 俾到好大信心我!! 最重要係只需俾HK$200訂!! BIG DAY一個月前去CONFIRM款式!


佢地有幾個PACKAGE, 又唔會SELL我地要貴既, 我地就揀左呢個PACKAGE:



佢地台上有個真既蕙蘭襟花, 我本來覺得蕙蘭唔靚, 但呢朵又OK喎... 所以長老們既襟花都會用蕙蘭, 但會用深色D既, 唔使成日用玫瑰咁悶!



同場加映卉豐其他花, 我同KENNETH講下次買花俾我要去豐買!!



No comments:

Post a Comment