Tuesday 31 July 2018

老協珍熬雞精,滴雞精升級版

今次要介绍嘅係老協珍嘅熬雞精!

其實一直都好想試熬雞精,但又唔知邊隻好!聽說好有營養,除了自己想試,更加想畀小朋友試下呢!阿包呢個年紀,唔知點解識高唔識肥!真係好懊惱,好想谷肥佢!


今次我就揀左老協珍呢間台灣八十年老店出嘅熬雞精!

老協珍有成80年歷史,連徐若瑄懷孕同安胎時期,都有飲用「老協珍熬雞精」! 而且熬雞精採用左獨門「熬工法」5倍濃縮精華,含有豐富的蛋白質、胺基酸、膠原蛋白,營養成份價值相對比其他滴雞精品牌高~ 熬雞精經過多重嚴格檢, 0味素、0膽固存,0抗生素,口感醇郁,全部都係由飼養12個月大的第二代老母雞才能萃取,堅持真材實料,不添加任何中藥成份,所以好補身,除左適合產前產後既媽媽飲,連小朋友都飲得!




包裝精美, 送禮都好得體。

打開就會見到一包包獨立包裝,用上有專利4層不透光內袋,完整保存商品營養及風味,確保檢驗無塑化劑,重金屬殘留,隔水加熱都好放心。




兩兄弟都對熬雞精好有興趣,係咁問食得味, HAHA…



包裝背面清楚寫左成份同加熱方法,熱量竟然只有14大卡,真係唔洗驚肥!


我懶,就咁用熱水浸3分鐘就飲得啦….

一倒出來已經聞到好香雞湯味,連阿包都話媽咪好香呀,飲得味? 為食細佬MOMO更加搶住試!



(註: 熬雞精適合兩歲以上人士,MOMO未夠兩歲,因為怕腎臟未發育完全,建議加水溝稀佢,如1:4)



呢個小朋友一向好種意飲湯, 好快就飲晒!



包包嗰碗無溝稀,對佢來講有點太濃味,但媽媽我就覺得好好味呢!


老協珍係一個點樣嘅品牌?

老協珍喺1928年成立,以幾廿年揀貨同烹調經驗製作中華美食。而老協珍當中嘅熬雞精傳承八十年熬工法,深層精華,以天然複方慢工細熬,完全釋放傳統滴雞精嘅營養成分。

徐若瑄懷孕同安胎時期,都有飲用徐媽媽從台灣帶黎嘅「老協珍熬雞精」至新加坡補氣養胎,陪伴Vivian順利度過安胎期,而喺生後都可以維持好氣色。喺Vivian分享之下,老協珍知名度也開始扶搖直上,成為女神級御用嘅滋補聖物。

究竟咩係熬雞精?

以獨門「熬工法」深層萃取出老母雞同豬腩排中5倍濃縮精華,含有豐富嘅蛋白質、胺基酸(老母雞)、膠原蛋白(豬腩排)」; 0味素、0膽固存,0抗生素,口感醇郁。

咁又同滴雞精有咩分別?

傳統的其他品牌都係滴雞精,用滴嘅只能滴出表面嘅肉汁(一般嘅小分子營養),但其實雞隻本身仲有豐富嘅大小分子營養(蛋白質、胺基酸等)。老協珍獨創『熬工法』利用水合作用,以高溫驅動大小分子,成功深層萃取出老母雞同豬腩排中更豐富嘅蛋白質、胺基酸,營養成份價值相對比其他滴雞精品牌高。

熬雞精可以話係滴雞精升級版、比滴雞精更營養!好適合產前產後嘅媽媽飲!

想知多啲, click入老協珍官方網址啦 (lxz.com.hk)

No comments:

Post a Comment