Thursday 22 December 2016

分享美贊臣Enfinitas積分計劃

自己唔夠人奶, 所以都要留意下市面上嘅奶粉... 畀我留意到有隻藍色罐嘅新奶粉, 原來係美贊臣今年新出嘅奶粉Enfinitas (A+唔同配方, 價錢都唔一樣)!




細看之下, Enfinitas含獨特的「原生營養組合」,包括DHAMFGM (乳脂球膜)Lactoferrin(乳鐵蛋白),以及益菌素(PDX GOS) 的組合,支持腦部發育及免疫力發展。


我媽成日話宜家嘅細路唔知食咩大, 個個細細個就好多反應識好多野, 我諗應該係宜家嘅奶粉加入好多營養吧!當然母乳一定係最好, 但好似我咁唔夠奶要加奶粉嘅, 都希望為BB搵隻多啲嘅營養嘅奶粉好在有宜家有個儲分計劃~ MOMO食得健康之餘我又可以有多啲著數!

美贊臣嘅Enfinitas最近推出咗個原生積分計劃,由1215日開始至2017331日內憑指定零售商買Enfinitas 2號或3號嘅收據uploadEnfinitas網站登記參加積分計劃,就可以儲分,11分,儲夠積分就可以去換取豐富嘅禮品啦!禮品種類都好唔同,由BB具去到家品電器都有得換,有Crayola products, Combi products, 仲有dyson吸塵機!! 叫做買奶粉之餘都仲有禮品換, 送禮自用都好啱!


宜家12月內開戶仲額外賞300分呢! 11分,即係慳咗$300! 最少1500分就換到禮物, 即係買三罐奶粉就得換到禮物!!


我已經JOIN左啦,你地都快啲去美贊臣Enfinitas以下網站www.mjrewards.com.hk/enfinitas登記儲積分啦!

另外我都收到美贊臣Enfinita送來嘅Christmas gift hamper, 好精美呀!




包包一見到就好興奮!! 佢好鍾意本磁石書呀!




MOMO訓左無同個gift hamper影相, 罐奶奶係畀MOMO架,仲有個聖誕玩具,梗係開心啦~




嘩, 原來媽媽我都有個portable charger, 好細心呀, 束乾花都好靚,仲有淡淡香味。多謝美贊臣Enfinitas!





#美贊臣Enfinitas #原生積分禮賞 #InspiredbyMoms

#原生營養源自母愛 #12月內開戶額外賞300

#識儲一定儲原生積分禮賞 #潮媽必儲 #儲分無難度

#做個精明媽咪養個精靈BB #有分儲唔係唔去儲呀

1 comment: