Thursday 24 March 2016

部落格 書

有一日我發現,yahoo blog搬過來嘅blog post裡面啲相唔見晒!! 嗰刻真係好失落,因為我知道要我重頭upload啲相係mission impossible!

可幸嘅係,包包出世之後嘅blog, 全部都喺新blog度!

另外我又好想整photobook,包包嘅台灣,沖繩,九州之旅,都好想整。。。但艾利絲真係無咁多時間又upload相又排版,拖到宜家都未行動。

無意中發現原來點點印係可以將blog印成書!
http://www.tintint.com/product/info/blogbook?=category.menu

為免啲blog post又唔見,而我啲遊記又喺晒blog度,我決定整 部落格書!

先試整一本
個tools好易用(但慢左少少),我用左唔使一個鐘就整好。淨係包包1-6個月嘅post已經有13x頁。呢本大概港幣3百多元(A5 size),詳細價錢可以睇呢度: http://www.tintint.com/product/pricing?pid=108

一星期左右收到了



目錄


內容


係有啲暗,應該係紙質問題
有啲相又好細張
所以blog嘅相setting要大張啲
印出來先會大張

收到後自己不禁回味一番
睇返初生嘅辛酸史,都忍唔住喊
我會繼續整
整晒啲blog 佢!
真係好值得紀念!
 
我仲有個95折折扣代碼
折扣代碼:641335634
使用期限:2016-03-22 16:17:06 ~ 2016-06-20 16:17:06

18 comments:

  1. 咦,原來有得咁架~ 幾好喎!! 等我得閒又試整下先!!

    ReplyDelete
  2. 你整咗喇。。我都諗住整。。不過未有時間!
    質量都Ok啦。。最緊要有得揸手

    ReplyDelete
    Replies
    1. 質量都ok,我覺得容易過整photobook,用嘅時間又少啲

      Delete
  3. 我之前都睇過下, 但係的唔起心肝整, 因為驚layout唔岩心水, 但又冇時間從新自己排過喎... 其實有冇得自己排過嫁呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有架,可以自己排過,但layout唔多。我有幾篇都delete左一兩張相,慳返一版紙

      Delete
  4. 好靚呀,會唔會好花時間啊? 我都好想整啊~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係upload時耐少少,如果懶跟佢個排版,唔edit嘅話好快架

      Delete
  5. 呢個好好啊! 唔使擔心無晒D blog又有紀念價值

    ReplyDelete
  6. 原來有得變成書,好得意喎!但咁多相同字,啲排版會否要執好耐呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係upload時耐少少,佢自動排版,如果懶跟佢個排版,唔edit嘅話好快架

      Delete
  7. 我都好想整呀
    但無時間,嗚嗚

    ReplyDelete