Tuesday 22 March 2016

包包30個月成長紀錄

包包兩歲半啦~
估唔到自己半年來都無寫到成長紀錄!
是太忙嗎?還是太懶呢?!

呢本年包包急速成長,現在是個古靈精怪嘅小朋友,一時就冧死人,一時就激死人!

成長
高89cm, 重14kg, 中等身材

食係包包最差嘅一項
早上飲8安奶
下午茶飲6安奶
28個月時無啦啦自己戒奶樽,用飲管杯飲奶
病嘅時候可以全日唔食飯只飲奶
自己食飯食兩啖就唔郁,要人餵
餵到一半就唔食,要睇dvd先肯食
以前好鍾意飲湯食水果,12月病完之後咩湯都唔飲,水果都唔點食
從來唔會痴野食,問親佢食唔食,咩都話唔食
眼訓時唔食,心情唔好唔食
對住佢食飯真係嘔血咁濟!!
零食最愛朱古力餅同nuts, 仍然唔食糖。
希望佢第時返全日班會好啲啦~

語言能力
兩歲開始講多左好多野! 12月ftm 3星期更加令佢進步好多! 但相比同年齡嘅小朋友都係無咁叻。而且好重bb音,又有啲音唔正。但媽媽我已經無之前咁擔心,包包仲經常畀驚喜我地。
  • 有日我放工帶口罩,佢話"媽媽唔舒服"!
  • 有時會望住我話“我鍾意媽媽”
  • 同佢講i love u會同我講反艾粒U,加上hug n kiss!
  • 我成日教佢唔可以xxx, 人地會唔開心架!點知有日我話佢曳,佢話"Chase 唔開心!" (好想笑)
  • 有時我會話媽媽唔鍾意xxx, 結果呢個仔宜家咩都話唔鍾意! 唔鍾意食飯,唔鍾意訓覺,唔鍾意邊個邊個咁!激死!
  • 同姐姐講野會轉channel,最叻叫姐姐come, 同lets go,仲有wait for chase
  • 識得表達weewee poopoo,喺學校已懂得主動叫weewee, 喺屋企就一時時。因為天氣凍未同佢戒片,有時叫佢weewee,佢唔想去就話"weewee喺片片"!
  • 去街街前,通常佢ready左先到大人換衫,佢就係咁叫爸爸快d媽媽快d,去街街去街街!
  • 食完餅餅飲完汁汁會叫媽媽買! 有日早上佢同我講媽媽放工買yogurt!
  • 最攪笑係成日跟我叫爸爸做老公!

活動能力
25個月學會踩單車,屋企有花園佢就日日踩,宜家係踩得勁快。iimo太快會反車,已經反過幾次! 佢宜家架車想反佢會即停,唔使我地擔心。而佢另一樣好叻嘅就係倒後泊車,唔知係咪見爸爸泊車都係倒後泊。勁完美主義嘅包包玩完車係一定會泊車,有時無位都會慢慢倒後行,為左泊個靚位可以泊成10分鐘!

兩歲半買左架電動車,玩左一個早上已handle 得好好,仲識用後波泊車。爸爸都話佢揸車應該好過媽媽我 XD

家住村屋,經常上落樓梯,愛跑愛行。大肌肉我一向唔擔心。但唔知點解去公園佢唔太敢爬上爬落。

情感發展
超級固執硬頸,唔肯做嘅點迫都唔做
唔鍾意人攪佢嘅野,一攪就嬲
愛整齊,整齊到啲玩具,書包,鞋必須放喺指定位置
玩完玩具會CLEAN UP, 仲會自己唱CLEAN UP SONG
咩都要自己做(除了食飯),夜晚攪一大輪先訓得
超級愛媽媽,好多時只接受媽媽幫忙,其他人一掂佢就嬲
好願意分享,除了佢個表姐,因為表姐成日搶佢野
好多時都肯聽大人說話,算係聽話嘅小朋友
大個左,見到人唔係個個肯叫,有咩辦法呢?

半年來嘅相片
個樣感覺仲係好細個呢~

十年一屆打醮look


大個仔返學啦


愛上著boots


第一次食壽司但唔鍾意呀


經常喺花園鏈車


坐地鐵都好開心


聖誕look


最愛車車


朋友送嘅忍者龜玩具,宜家係每日必玩


飛左個靚髮


一家三口


好凍呀


我愛維他奶


間中都愛睇書


新年look



去邊都只愛車


正月十五玩煙花


波波係第二最愛


同爸爸踩單車




推車都like!


自己刷牙啦
最鍾意食牙膏!



媽媽的話
感恩包包算是聽話受教嘅小朋友。最開心嘅係佢講野叻左,兩母子都多左交流,又識得講鍾意媽媽,冧到人好開心呢!又估唔到佢咁快識WEE WEE, 夏天一到應該好易介片....
說實在,就算全天對住佢,我都覺得好開心好快樂! 唯一唔好嘅係佢太痴媽媽我啦~搞到爸爸好無癮....





9 comments:

  1. 我覺得包包係似mama係咁會細個樣,係好事呀,成日都咁年輕:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似chilam咁唔識老就好啦~haha

      Delete
  2. 真係話咁快就30個月,不過包包一樣咁可愛呢 ^0^

    ReplyDelete
  3. 包包真係我識得嘅男bb 中最乖仔!0

    ReplyDelete
  4. 叫爸爸做老公<--好搞笑呀!!
    會唔會係異性相吸, 所以仔仔愛痴媽媽?
    好乖呀包包, 真係不經不覺就咁快大個仔啦..EE要認老啦..

    ReplyDelete
  5. 包包個樣好BB, 不過真係好可愛呀!!!

    ReplyDelete