Wednesday 2 May 2012

做了一天自由行...

有好友從馬來西亞來香港旅遊, 是KENNETH大學同學, 已好多年沒見了...
我們就一盡地主之誼, 帶他們到山頂看風景...

幸好這天沒下雨, 前一天可是傾盆大雨呢...

只是排隊坐tram都排了不少時間...
可幸朋友上到山頂很興奮, 我上一次來山頂都不記得是多久前了....



成為自由行一份子, haha...


朋友穿上情侶裝, 老公問我為什麼沒有買過情侶裝...
我以為男人都不會喜歡穿情侶裝呢?!?


之後我們便到銅鑼灣吃橋低辣蟹... 對旅客來說原來很有名!!

好大隻蟹呀... 要了小辣還是很覺得很辣呀...



還有鎮江牛仔骨, 白煮花螺, 西蘭花炒帶子(原來忘了拍照!!)

最後送上甜品... 好滿足^^

之後我們便到tst看"幻彩詠香江 (真的很自由行啊呀!)

以前我們只稱這裡海旁, 小時會來這裡拍拖, 但現在大多人只會說成"星光大道"...
而且自由行多到小情侶都不敢來了...


不過, 不得不說, 香港的夜景真的很美呢....



慢慢的行了星光大道, 之後就帶朋友去吃甜品 (五代同糖)...

四個人吃了六個甜品... 那椰子燉3.6牛奶真的很香很滑, 我們2個女的一人一個!!
cream brulee 都好好味!! 不過楊枝甘露和chocolate沙冰就一般了...


之後帶朋友到加連威老道買東西, 朋友說香港的東西很平喎....

朋友有說吉隆坡有遊行(新聞也有播), 說當地政府很過份.... 她說了很多他們政府的事, 感覺像我們祖國, 政府不理市民疾苦....
其實, 我們香港人真的很幸運的了...


 

4 comments:

  1. 上次去吉隆坡都覺得d野貴過hk,同埋hk都有得賣, 無乜點買野~ 你朋友嚟就啱哂, 所以勁shopping~
    [版主回覆05/02/2012 13:05:10]其實佢地搵錢少過我地,但啲野就貴過香港。不過樓就平好多

    ReplyDelete
  2. 前幾晚真係去左"星光大道", 太多自由行, 又嘈, 我地都迫住走左! 四個人吃六個甜品, 好味道呀~~
    [版主回覆05/03/2012 21:14:17]宜家啲自由行真係多到呢~

    ReplyDelete
  3. 哈哈....我同老公初相識時...我都帶過佢去以上咁多個地方呢...即使而家返香港...都依然做好多自由行活動..老公黎香港都勁話D野平呢...哈!!!! 我朋友既老公係KL人都有去遊行呢...佢地好不滿呢!!!
    [版主回覆05/05/2012 14:22:53]可惜嘅係即使佢地遊行都改變唔到當地政府,香港人其實真的好幸福了!

    ReplyDelete
  4. 莎拉蛋糕Sarah Cake5 May 2012 at 08:09

    我都好耐都無去海旁啦, 因為而家個度太多自由行啦, 完全都唔似幾年前既海旁呢. 不過你講得好啱呢, 香港既夜景真係好靚, 無其他地方可以代替呢
    [版主回覆05/05/2012 14:25:00]我諗我短期內都唔會再去,啲自由行多到呢

    ReplyDelete