Tuesday 8 May 2012

2011 Melb+TAS之旅 Day 8 @ Melbourne

呢日去左BOXHILL買手信同食野... 澳洲有多種族人士居住, 唔同國籍人開既餐廳都有, 而且都好正宗呢!!

呢間野有好多分店呀, 食馬拉野的, 一定要試下...


炒貴匀, 好有獲氣!!


肉骨茶, 都唔錯!! 個湯好味!!

之後我地就去買餸, 點解?? 因為打攪左朋友咁耐, 係時間報答返啦, 朋友有細路, 所以就買餸回朋友家煮飯啦.... 去SUPERMARKET啦...


澳洲SUPERMARKET真係好多野買, 好好行, 真係可以行幾個鐘架....



因為同奶奶同住, 家中又有工人姐姐, 其實我真係好少煮飯架.... 好在以前讀書時都煮過下既, HAHA, 咁我煮左咩呢???

買左OYSTER同 SEAFOOD MIX (買既一定好味啦, HAHA)
GARLIC BREAD, 焗一焗就得, 又平又好味! (BUT HK好貴囉, DUNNO WHY?) 


CARBONARA (W/ BACON & MUSHROOM), 螺絲粉小朋友最鍾意...

仲有SATAY CHICKEN, 個SATAY於馬拉食品店買, 好正 (又係HK搵唔返) !! CHICKEN 又係焗就得架啦, 加埋個SOURCE, 好味!!

就係咁, 簡單又好味既一餐, 又同朋友們傾左一晚, 好難得呢....
與朋友們天各一方, 下次見面又唔知係幾時啦...

朋友仔仔, 好鬼SMART架.... SO CUTE ~


本來呢晚我地返HK架.... 不過遇上QUATAS罷工, 攪到我地遲左一日返HK...

MELBOURNE, 一個我同KENNETH都好喜愛的地方, 希望下次我地可以帶埋自己既小朋友再返黎啦.... 

No comments:

Post a Comment