Thursday 22 March 2012

婚禮商戶評語(13) - 花車 (銀禧)

好彩酒樓有coupon, 所以就用銀禧, 因為都唔想花extra既錢....

網上見好多人話銀禧唔好, 起初都有d擔心...

不過我可能好彩啦....

我地加左錢OT, 因為coupon包2個hr唔夠用.... 不過就無upgrade車款(即係最old style既四眼仔).... 銀禧仲話唔guarantee畀銀色車我地....

點知到big day前一日, 銀禧打黎話會upgrade 我地架車, 仲畀到銀色我地tim...

而且當日個司機好好, 幫我地整個公仔o係車頭, 完全唔使兄弟出手, 而且好準時, 態度都好好!!!

架車望落都唔錯呀....

銀禧花車
www.jubilee.com.hk




(老爺要求花車要加2條紅帶)

1 comment:

  1. 呢架靚過四眼仔好多呀~
    [版主回覆03/27/2012 21:12:50]係呀真的好好彩呢

    ReplyDelete