Monday 20 September 2010

窩心的信

最近病得好辛苦, 由感冒變成咳咳咳咳.... 咳左都有10幾日啦... 睇左3次西醫, 3次中醫, 宜家好番d, 決定由佢, 希望"吽"下自己會好... 咁大個女都係第一次病咁耐, 所以呢2個week個人都好depressed... (食唔好, 又訓唔好...)


星期六同KENNETH見面時, 佢無啦啦俾封信我, 原來佢知我最近心情唔好所以寫左d野俾我... 好窩心呀...


(佢中文唔好, d字又唔靚, 所以係"打"出黎既, 重用左好CUTE既FONTS!)



我真係好希望我地能夠永遠都好似呢刻咁相愛, 因為我知愛係會因為環境, 心態, 同一d估唔到既野而變質, 所以我決定要blog低多d我地既回憶, 第時睇番, 就會記得我地有幾愛大家... 愛是不可偷懶的!!! 


KENNETH, 我知你自從升左engineer之後就好忙, 你要加油呀, 因為今日既辛苦係為我地既未來準備, 至多我應承你我學煮野食整多d好野俾你食啦... (資質有限, 俾d時間我就得架啦... hehe...)


自從快要做人老婆之後, 突然覺得做女既真係好幸福... 我病媽咪又煮野俾我食, 未來奶奶又係好care我... 我地一定要好好孝順自己既媽咪呀!!!!


星期六晚發生左一單笑料, 話說未來奶奶話荔枝酒可治咳, 佢有d自己釀既荔枝酒, 係咁叫我飲... 其實我係唔飲得酒架, 飲少少就唔舒服... 但我見未來奶奶係咁叫我試下, 我就當飲苦茶咁飲左3大啖... 唔使半個鐘我就開始頭痛, 係痛要訓係度, 又成身無力暈下暈下, 根住就訓著左... 攪到KENNETH同未來奶奶好擔心, 重話以後都唔會俾我飲酒喎... 但我第2朝就咩事都無啦... 只係覺得自己咁易醉好攪笑!!


原來d荔枝酒係用米酒釀, 好勁架... 而且呢次係KENNETH同我拍拖以黎第一次見我飲醉酒, 佢話估唔到我真係咁渣喎... (所以我一向都好disipline, 唔飲酒架!)


近來我地婚禮方面都無咩進度, 因為我地weekend掛住打wii.... haha... 我要返工+返學, KENNETH又成日要OT, 攪到我地一到weekend就懶到死...


不過我地都有d野計劃緊架... 而且都知要快d做下野... 我都俾身邊既朋友仔"哦"啦...


我會加油架啦!!!!! 


 

7 comments:

  1. so sweet.............. jealous

    ReplyDelete
  2. 你男朋友, 同未來奶奶都好錫你ar~~
    呢期秋燥ar... 要介口, 煎炸熱毒, 西瓜, 橙, 凍野...都唔好食...
    仲咳的話, 試吓跟呢條方煲水...
    雪梨乾 (1両)
    龍脷葉(5錢)
    枇杷葉(3錢)
    北杏(3錢)
    清潤ka, 個個都可以飲...
    唔想煲的話, 食多d雪梨/鴨咀梨 (最好連皮), 都有幫助ka~~ take care~~
    我好似好婆仔tim~~
    [版主回覆09/21/2010 00:30:00]你好勁呀, 等我叫媽咪煲先... 其實我已經有介口, 都飲過好多"潤"既湯水, 係咳少左, 但重係咳...

    ReplyDelete
  3. 我之前都係感冒之後咳唔停...
    我就煲一大樽帶返工當茶飲, 飲咗2-3就冇事la...

    ReplyDelete
  4. 好sweet喎...^^
    試0下薄荷葉+黑糖煲水,我年頭咳咗成2個幾月,飲過N種良方,最後飲咗4日薄荷葉+黑糖煲水就好返... 可以一試,真係要好好孝順媽咪,佢四維問人咩可止咳,又不停煲俾我飲...
    [版主回覆09/21/2010 13:57:00]THX, 等我叫媽咪煲先

    ReplyDelete
  5. 好sweet呀~羨慕c人囉~

    ReplyDelete
  6. so sweet!~ 有d 說話寫出黎比講出嚟好ga~ 仲有得留念tim~

    ReplyDelete
  7. hey girl... totally agree with your "愛是不可偷懶的" :)
    add oil and take care !

    ReplyDelete