Tuesday 21 May 2019

2018 Bangkok Pattaya:day 2 - villa游水,chocolate factory, swiss farm, 食海鮮

2018年8月19日

Villa 可以order早餐,而且都幾豐富!
因為湊住兩個又無影早餐

對住個pool早餐,啲小朋友個心已經飛左去



泰國雖然熱,但呢日天陰陰,啲水都有點凍
就係咁,momo細佬之後嗰日就病了,鼻水長流o(>﹏<)o


小朋友有得玩水就開心!


屋企人仲帶左呢啲大型水泡
(怪唔得佢地咁多行李啦)


玩完水洗完白白就換衫去 lunch啦
我特別買左泰式親子裝,淘寶買超平!


Chocolate factory 係餐廳名,喺海邊,風景好靚,食物多選擇


估不到平日來都好多人,沒有book位嘅我地要分兩張枱坐





可能游完水特別餓,兩個仔都食好多!


如果天氣好應該好靚!

之後就去swiss farm 啦


一去到momo見到啲羊就勁開心
佢真係好鍾意動物呢


哥哥就有少少驚,餵動物都企勁遠,哈哈



細佬相反,走勁近,要捉實佢先得!




好多影相位,可惜我兩個仔唔肯企定定我影


有啲遊戲可玩,但太舊我地都唔敢玩


細佬唔夠高騎馬,只能坐呢隻影張相


哥哥本來唔敢坐,有表姊陪先肯坐
其實行得好慢,姑媽佢地又跟住行,好安全




細佬追鴨仔




呢架車原來郁得架,仲可以遊園一週! 
四個小朋友+我(因為momo太細要陪)
一齊坐,都幾得意,小朋友又開心





之後我地返villa休息一陣,先去dinner
原來打算畀佢地恰一陣,點知個個超興奮唔瞓,係細佬仲細瞓左陣

Preecha seafood restaurant 

包車車我地去餐廳,好快就到
阿包表弟喺車度瞓左
阿包同表姊仔,兩個無瞓,去到餐廳係攰到呆晒細佬因為唔舒服都呆呆地

食物比想像中要一般
又可能因為我地樣樣都清蒸啩



兩個仔食得麻麻,好麻煩
但細佬隊晒個椰青!





食完飯叫司機車我地去食榴槤!
地道街邊檔,又平又好味!

老公一家都好鍾意食榴槤!




好豐富嘅一日!






1 comment:

  1. 個 private pool 好正啊!farm 都好好玩咁!

    ReplyDelete