Thursday 1 November 2018

父母給予孩子最好的禮物就是「陪伴」

最近很忙很忙忙於為兩個仔搵學校, 哥哥有好多小一面試, 而細佬黎緊就要IN K1啦…

艾利絲唔算係好谷嘅家長, 阿包哥哥現在讀嘅幼稚園都係一間SUPER HAPPY SCHOOL,但我相信每個家長對小朋友總有期望,希望佢入到一啲出名既小學, 所以我都有幫佢報直私小學, 而K2開始都有報啲學術班上, 增加競爭力!





近日都陸續知道面試結果, 而結果係…. 大多失望而回… 媽媽我都有點失望… 而我發現當我唔開心時, 阿包都表現得好唔開心。

回頭一望, 要慢熱怕羞嘅阿包去面試,其實對佢來講已經係一件唔容易嘅事! 當父母對小朋友有期望嘅時候, 其實無形間都畀左唔少壓力佢地。我時刻提醒自己, “沒有最好嘅學校, 只有最適合嘅學校”! 或許傳統學校會較適合阿包呢?

無論結果係點, 成功或失敗, 媽媽都會同阿包一齊面對! 我慶幸我地關係真係好CLOSE, 一個HUG, 一個KISS, 阿包就好快開心返。我知道對佢黎講, 媽媽我真係好重要! (阿包真係好愛我架, 哈哈!)

要建立親密關係, 陪伴孩子成長同支持佢地探索世界係十分重要我相信父母給予孩子最好的禮物就是「陪伴」。就算阿包有好多興趣班要上,我都堅持星期日係family day。




住新界嘅我地,最鍾意就係去親親大自然,去草地跑下玩下,睇下花睇下草,餵下小動物,踩下單車,簡簡單單開開心心又一日!
 

 

係屋企,我甚少玩手機,我鍾意同兩個小朋友玩角色扮演!媽媽我實在太有戲劇天份,我家兩個小朋友最喜歡同我玩呢!
 






下雨天,messy play就最好玩,同兩個小朋友畫畫畫,溝下唔同顏色,不經不覺就一兩小時!





你地又會點去陪伴你嘅小朋友成長呢?快D去美贊臣A+Facebook專頁玩遊戲 (Link: https://www.facebook.com/meadjohnsonhk/videos/2217555481844068/),分享自己如何陪伴和支持BB成長,首500位有機會得到HK$50圖書禮劵!

美贊臣仲會選出10位最能夠分享自己如何支持BB成長的爸媽,贏取「香港兒童探索博物館」門票成人票2張及小童票1張!快啲去玩啦!


#美贊臣
#以愛相伴
#放眼探索世界

1 comment: