Friday 4 December 2015

N班開學啦~(上)

包包終於返N班啦~等到頸都長

話說上年apply左幾間N班,但包包係細b,最後得三間有得in。可惜一間撞正台灣之旅,另一間interview嗰日包包發高燒,結果只in一間。基本上呢間私校係必收,但最後只有pm offer。

由於包包係個早睡早起嘅寶寶,午睡係必須嘅!如果要我迫佢唔訓去返學,我覺得好殘忍,而且佢都唔會開心(一定會發癲)。

咁啱畀我知道元朗有間幼稚園開幕,呢間學校(簡稱學校T)其實係由天水圍搬來元朗(之前新聞都有報導過,佢地個校址畀另一大私校以更高價錢收左)。而之前天水圍時嘅comments都幾好。去左interview,覺得啲老師相比之前嗰間有愛心好多,包包都好鍾意呢間學校,最重要係佢收左包包讀am!所以即使之前嗰間交晒留位費同買晒校服,都決定畀包包轉讀學校T。

由於學校T係新校,又剛剛先裝修好,到10月時(包包足兩歲)佢都未攞到N班牌照,(但已有K牌照),呢個係我完全估唔到嘅!我地可以做嘅就只有等。

到11月初,學校打來話就快攞到牌啦,叫我地去上適應班,仲費用全免!而且一班只有8個小朋友,小班教學真係好好。雖然等到11月先有學返,但覺得學校都好有heart!

包包就咁返左3星期適應班,因為有家長/姐姐陪上堂,所以包包返得好開心!返左學後,喺屋企多左好多野講!雖然都夾住大量bb話 XD。一同佢唱學校教嘅歌就勁開心!最好嘅係佢返學後晚晚都訓得好好!一覺訓天光呢~

第一日返適應班,幾精神!




學校咁多野玩,更係開心啦~



11月尾,學校通知我地攞到牌啦~喺短短三日內,要買校服、鞋、襪等等返學要用嘅野!因為太急,都無時間睇鞋,只喺千色買左普通貨色。又發現原來啲襪好貴!

好在媽媽我一早預備左某些包包嘅返學用品。name label, 布姓名貼,白襪(原來學校仲要灰襪),手巾仔。其實仲買左手巾盒同杯(但學校有提供)。



姐姐洗完校服,我就密密聯上姓名貼。雖然好攰,但作為母親,自己係非常樂意去做!雖然聯得唔太靚XD



12月1日,終於到了包包返學嘅大日子,媽媽我真係百感交集!包包大個仔啦~


畀個good自己!



媽媽我只係送包包上小巴,由姐姐帶佢返學。因為我知道如果我送佢上學,佢一定會爆喊唔畀我走!而且我之前已經陪過包包上適應班,都已經知道佢嘅上課模式!

第一日嘅情況係點呢?miss中午已經打電話畀我(真係好好呀),話包包喊左10分鐘,其餘時間都好ok!

第二日



Lunch後外籍miss打畀我,話包包呢日返學無喊啦,只係間中眼濕濕。但就放學時喊,因為佢心急想走但又未到佢所以喊 XD

第三日



姐姐話佢入學校時有喊呀,但放學就無喊。

其實媽媽我都真係好欣慰架啦,包包表現都ok吖,最重要係我問佢返學開唔開心,佢好快就答開心!不過我每次同佢講返學好開心,咁就唔好喊啦,好唔好?佢又會答好架!

希望包包好快適應啦!

一星期後再報告!


21 comments:

  1. 嘩,已經返學,包包著得套校服好好睇!搵到間好學校,咩都抵啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好開心搵到呢間學校呀!只係等待期間確是好擔心

      Delete
  2. 包包表現都不錯, 要加油呀!

    ReplyDelete
  3. 包包著起校服好可愛呀
    喊好少咋喎, 叻仔, 相好快適應晒

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係比想像中少,但前提係佢已經返左3個星期學適應班 XD

      Delete
  4. 知你講緊邊間學校
    相信包包一定可以好快適應到~~~

    ReplyDelete
  5. 包包細B嚟講已經好叻仔!!
    媽媽一定好感動

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實真係已經感動,好欣慰。
      好開心佢返學返得咁開心

      Delete
  6. 大個仔了!O仔會在明年一月轉DROP﹣OFF CLASS呀。12月只有兩個星期上堂,老師說最好不用重新適應上學。
    大家都加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,聖誕後可能又要再適應過

      Delete
  7. 包包表現好好呀﹗搵到好學校做媽媽嘅就可以放心晒啦﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我知佢返學係開心嘅,所以就算喊少少都接受到

      Delete
  8. 包包返學咁多造型嘅,好鬼型仔呀,咁快適應到校園生活真係叻叻!
    其實小班都好架,更加照顧到小朋友嘅需要呢

    ReplyDelete
  9. 包包好叻呀, 真係大個仔了! 我都擔心緊劉BB 無offer,因為係細B, interview時表現又唔好><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實除了n班,出面都好多pre school class, 都好多選擇架

      Delete
  10. 包包好叻仔呢!明年會繼續升K1嗎﹖
    我仔下個月都插N了,好緊張,本來都係得個PM OFFER,同你一樣,唔想咁殘忍迫佢,所以最近又係有間新校有AM OFFER就決定轉了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實好鍾意呢間學校嘅老師,奈何實在有點貴,看看有沒有券校收再作決定
      如果小朋友習慣早起,讀am係明智嘅決定!

      Delete
  11. 包包著校服個樣真係好好好好可愛呀!!!

    ReplyDelete