Monday 1 July 2013

產前講座 (2)

有提供產前班的私人機構包括有 bbcare, baby planner etc...

上佢地website 睇, 先知原來佢地都有免費堂上! 不過我咁懶,更係唔夠人地快啦, 好快就FULL晒...

baby planner 有個試讀班, 見個WEBSITE有"網上報名"就報左...
http://www.babyplanner.hk/course.php

原來個COURSE早已FULL左, 不過之後有堂居然有SMS話我知! 咁我就成功咁報左啦... (好符碌!)

上堂地點在灣仔, 對我有點遠, 本來想唔去, 但上網一SEARCH, 原來有假BB玩架... 即刻好有興趣去!

每對COUPLE有一個假BB, 好得意呀


一班唔多人, 很好....
不過個假BB都好大粒, 我諗似3個月大既人仔



個MISS都講得好好, 一D都唔悶, 最值得聽既係幫BB按摩同埋學包被!

睇我包得幾好! 不過包完既假BB好大隻啊, HAHA...


雖然無禮物, 但我覺得內容很實用, 免費的話是很值得去上的!!

都有睇過D收費既COURSE, 不過老公興趣不大... 所以無JOIN就走了...

4 comments:

  1. 又係喎,包前冇咁大粒,包左好大粒,哈哈 XDDDD
    [版主回覆07/03/2013 09:39:59]係呀好大粒好攪笑!

    ReplyDelete
  2. 你遮住個肚,真係唔覺得你有左~~羨慕
    你真係好勤力,,我學包bb..都係生完醫院d助理教我(仲要係凶我果隻..haha)
    [版主回覆07/04/2013 10:38:27]我見媽媽會啲媽媽去好多講座,我已經唔算勤力了。到依家都好多人話我肚細,但我自己覺得唔細喎!可能係著衫問題!

    ReplyDelete
  3. 哈哈 ~ Iris, 早呀!個B好大下,應該有半歲啦!

    ReplyDelete
  4. 小宅女-阿K4 July 2013 at 22:02

    哈哈, 個B包前3個月, 包後似5個月....
    我個時係醫院姑娘教完我包, 但轉個頭又唔記得左, 最後出左院都係求其包實就算..KAKA

    ReplyDelete