Sunday 20 January 2013

High tea @ FINDS

是日和朋友到TST 的FINDS HIGH TEA...

FINDS據說是吃芬蘭菜...
內裡地方闊落, 每台之間都有點距離, 是三五知己傾計的好地方...

不過燈光十分暗, 沒帶相機, 用手機拍的照片都朦查查的....


TEA SET 是一個木架加上SCONES...
(沒有拍下MENU, 所以現在只有看圖寫文)

上桌時WAITER會幫那2個粉紅色小杯的alcoholic dessert 點火...


這個我沒試, 因我不吃有酒味的甜品...

SCONES 味道不錯, 只是中間那像XMAS PUDDING的東西味道有點怪...


第一層


第二層


第三層

(右邊的其實只是strawberry dip chocolate!)



TEA方面, 我選了GINGER LEMONGRASS TEA, 味道淡淡的, 我喜歡...




朋友的Cappuccino, 那杯子很精緻...


總結味道是OK的, 是只沒有驚喜, 而且雖是2人份量但大食的人未必吃得飽呢...
不過以HK$268 (另加一) 的價錢, 實在不能要求太多....

我們另外叫了sausage... 味道很好不過份量少了點呢....


朋友生日, 我們預備了birthday cake


所以最後都過左一個十分好美好既AFTERNOON ^^....


FINDS Restaurant & Bar
尖沙咀金巴利道39號帝樂文娜公館1樓

7 comments:

  1. 個生日蛋糕好靚呀, 好唔好食?

    ReplyDelete
  2. ginger lemongrass tea小高都鐘意,二百多一set幾抵食,款式都唔錯!好介紹 !

    ReplyDelete
  3. HIGH TEA 好豐富呀~~

    ReplyDelete
  4. 好似幾好味啊:)

    ReplyDelete
  5. 生日蛋糕好可愛呀~!! 好唔好味呀!?

    ReplyDelete
  6. 我勁鐘意high tea ga!!!
    nice~~~~~~~

    ReplyDelete
  7. FANNY 我好鐘意化妝及旅行16 March 2013 at 04:04

    幾錢到呀?
    [版主回覆04/06/2013 14:22:44]上面寫左, HK$268 (另加一)

    ReplyDelete