Wednesday 20 June 2012

準備.....

結左婚年幾啦, 係時候諗下生BB啦....
要生B梗係上BABY KINGDOM (BK) 啦....
一直以為生B好易, 咩唔係唔避就好快有架咩??
一上BK, 嘩.... 好多人試好多個月都唔得, 仲有D要做人工, 真係攪到我驚驚地, 仲好緊張!!!!
而且仲有好多方法去教人增加機會率...
小女子真係大開眼界, 真係唔知原來有呢D方法!!! (查實我之前連排卵期都唔知係咩, 聽過下但無研究....)

雖然我倆都年輕, 但都想盡快攪掂, 唔想個心掛掛, 唔想次次黎M前都擔心一大餐, 又怕自己食錯野做左高危動作....

所以就學人做D野增加機會率.... 起初驚老公唔LIKE, 好在老公都接受 (因為老公最近發仔瘟, 好想做DADDY!!!!)

計算排卵期
計劃生育的夫婦們,如果想爭取時間,早日完成任務,增加成功率的話,首要任務除了做足驗身準備外,學懂如何計算排卵期亦十分重要。根據研究所得,女性的排卵期一般在下一次月經來潮前1
4
天,但這個數據只適用於月經週期正常的女性。然而大部份女性,每次月經的週期都會有數天的差異,所以單純用月經來潮前後1 4天的方法計算排卵期準確度相當低。


排卵棒或試紙
排卵棒是利用尿液中促黃體生成激素( L H )的含量測試出排卵期前的促黃體生成激素分泌高峰,當LH
達高峰表示將於3 6小時內排卵,而在這一、兩天行房,成孕的機會會較大。

- 學人買紅D (計算排卵期) : 點知我睇D唔睇D, 以為要日日TEST, 買左勁多, 有排用, HAHA....
- 買紅D送綠D (驗孕試紙) : 咁係咪唔使買棒棒?

量度基礎體溫
基礎體溫是經過一個晚上,足夠睡眠醒來後的體溫。每天清晨起床前使用體溫計量度體溫,並加以記錄。正常排卵的女性,排卵期是在體溫升高前一天,如果是月經前第1
2
1 4天持續升高的話,便表示有排卵。月經第1天至排卵日前屬於低溫期,排卵後的高溫期可能只是升高0 .
3°C
0 .
5°C
,而高溫期會持續至下一次月經來潮。體溫的上升主要受到排卵後黃體酮升高而造成。這個記錄可以讓大家推算自己是否有排卵及大約在那一天排卵。

- 學人買thermometer (量體溫睇排卵) : 但係要一早打開眼唔好MOVE就量, 但我SO FAR 一次都唔記得囉....

睇中醫飲苦葯
要生BB, 都要先養好身子, 所以開始睇中醫....
不過要成日飲苦葯, 好慘 :(



食葉酸
葉酸是一種水溶性維生素,是維他命B的一種,最重要功能是製造紅血球和白血球,增強免疫能力。孕婦缺乏葉酸,胎兒有機會夭折、體重過低,甚至神經管缺陷或脊椎畸形。專家建議,女性孕前三個月開始額外補充葉酸,可大大減少嬰兒的神經系統出現問題。一般成人每天建議攝取量為二百微克,女性懷孕期間更建議每日攝取八百微克。至於計劃懷孕的婦女,孕前可每日攝取四百微克。



另外....... 朋友o係我結婚時送左個奶咀水晶畀我, 佢話放床頭好快就有BB架啦... HAHA....

希望心想事成啦... ^^

4 comments:

  1. 我祝你同你老公預早成功呀...
    [版主回覆06/22/2012 14:06:29]thx

    ReplyDelete
  2. 加油喔...準備充足...好快有好消息呢!!! btw上BK 睇到好多人等左好耐都未緣份到...都令我無乜信心呢...
    [版主回覆07/08/2012 15:57:54]唉我依家都要休養多一排先開工啦....

    ReplyDelete
  3. 做足功課喎......祝早日聽到你既好消息!
    [版主回覆07/08/2012 15:58:12]唉我依家都要休養多一排先開工啦....

    ReplyDelete
  4. e隻葉酸我都有食...你記得想有之前半年keep住食~
    加油唷~~
    [Elon'S Ma回覆07/26/2012 14:24:00]我都係上bk講,,其實我之前問醫生佢都建議有之前3-6個月開始食~
    咁樣會好d..hahaa
    [版主回覆07/26/2012 14:04:55]我食食下停左Lu.... 要半年前咁耐架?

    ReplyDelete