Monday 13 February 2012

◦2012 Chinese New Year (4)

年初

 
本來初一黎既舞獅, 改左初7黎....

老爺畀左封大利是.... 隻獅o係屋企門口拜拜之外, 仲o係花園"採青".... 加上打鑼打鼓咁..... 真係好熱鬧呢....



如果係年初一, 氣氛一定更加好呀!!!

之後當然唔少得燒爆杖啦....



二嬸的小狗, 好可愛呢.... 小狗都因為好多人而顯得好開心^^



正月十五

老公是圍村人, 這條村一向都很重視正月十五, 而且一定"大攪", 好熱鬧的!!!!

老公說, 以前大人會請假, 小學會放假的呢.... 今年正月十五是平日,已不算多人了,  要不一定更加熱鬧呢....

搭了棚唱戲, 又有請些職業歌手來唱歌....




 

看, 有郭政鴻和麥皓兒.... 不過我要上班無緣一看!!

還有幾個很大個的花牌....





還有還有....

玩煙花..... 有小朋友玩 "沙炮" 和 "轉地雷" !!!

不過這些一支支的煙花就.... 影了一張相就燒完.... haha....



而且, 還有.....



是什麼??? 放天燈呀.... 這些人真過份, 犯法的又危險, 極力反對呀!!!!



小朋友就最開心...

有畫公仔....

 

 

又有摟氣球....



幾開心.....



村裡有些外國人租戶, 扮鬼扮馬的, haha.....



是次活動老公都有"貢獻" 架 ~



婚後第一個新年, 在圍村過, 跟以往在市區真的很不一樣呢.... (當然其中一樣是凍到震!!!!)

而且長輩們有派利是給我們, 仍有利是收都不錯啊....

婚後轉工的我, 很多事都不知我已婚, 還走來派利是, 我每次都要解釋, 有點尷尬呢....

新年過去了, 又要回歸現實啦.... 要努力工作了!!!

新的一年, 心中有些計劃, 希望一切順利啦....



6 comments:

  1. 圍村過新年真係好熱鬧喎~~你個樣後生新同事先派利是比你, 值得高興呢~^^
    [版主回覆02/13/2012 16:56:47]呵呵咁又係^_^

    ReplyDelete
  2. 你果邊真是好熱閙, 好開心.
    我都未去過圍村..hehe...失禮晒...
    [版主回覆02/13/2012 16:37:58]我呢啲鄉下地方好多人都未黎過,哈哈

    ReplyDelete
  3. 住村真係好有新年氣氛..
    [版主回覆02/15/2012 09:54:20]係啊,比市區熱鬧好多呢

    ReplyDelete
  4. 你條村十五會咁熱鬧ga??我男友度又無咁熱鬧喎...
    我都好唔贊成d人放天燈呀,一跌左落地好易會燒著d野,好危險...
    [版主回覆02/15/2012 09:51:12]係呀下年你嫁左十五可以來望下啊!我地嗰邊都近西鐵,所以放天燈真的危險架!

    ReplyDelete
  5. 放天燈好危險呢....!!! 原來圍村人咁重視十五GA...你唔寫我唔知呢
    [版主回覆02/16/2012 19:43:14]係呀真係想報警!!! 唔知係咪條條村都係咁呢?

    ReplyDelete
  6. 好熱鬧~~圍村好似好好玩~^^ 呢日係中國情人節, 原本應該同老公O係屋企食湯圓, 不過我出左去同中學同學打邊爐呢…^^"

    ReplyDelete