Sunday 11 September 2011

婚禮商戶評語(9) - MC Tim Lau

Vendor: Tim Lau


Website: http://www.timlau.com


Price: HK$3xxx (2010頭的價錢)


TIM LAU我相信好多新娘子都知道佢係邊個...


當初因為我地擺成四十多圍, 所以先決定請一個專業MC...


好多人私人留言問我覺得TIM LAU點, 所以就快D寫呢篇啦....



老實說TIM有好有唔好既地方...




  • 多年MC經驗, 對住幾百人都不怯場, 說話流利

  • 與好多出名既攝影師, MUA, 場地 etc 合作過, 會有默契而且熟人好辦事

唔好



  • 自己腦內有自己rundown, 不太照新人rundown去做

  • 雖然口才好好, 但其實場場婚禮都講差不多既野

自己經驗



  • 朋友同家人feedback都話佢好好, 當晚氣氛好好, 因為我地好多guests (46圍), 一定要有經驗既人先識handle, 影相同成晚rundown好順利... (相信一般朋友做可能會好亂)... 有好多人問佢拎卡片, 有個friend第二日即book左佢....

  • 佢教我老公俾SURPRISE我, 老公之前私低下問佢話自己唔識唱歌可以做咩... (SEE 大日子紀錄(13) - 進場 + 開席) 雖然係好少野, 但我老公係好唔識情趣既人, 所以我都好開心...

  • 之前同TIM講過要玩GAME, 佢話佢會準備, 因為婚前太多野攪, 我就諗住TIM準備左咩就玩咩GAME啦, 無太CARE... 點知當晚無玩GAMES... 原來佢同左我老公講左話因為唔夠時間(但我當晚唔知), 但當晚我仲有時間同FRIEND吹水影相, 而老公就去左同FRIEND對酒, 又點會無時間呢? 有好多GUESTS都係我地兩個唔識既, 心想希望老爺奶奶既朋友玩GAME可以開心D.... 估唔到咁貴請佢無玩GAMES呀...

  • 婚禮後先醒起張單寫住送一個女MC (即係加埋TIM有一男一女MC), 我記得o個時TIM剛加價, 所以佢話"送"一個女MC, 點知個女MC無影, 我o個時又唔醒起!

總結


佢個腦已有自己rundown, 要同佢communicate多d, 重要既要emphasis, 因為佢好忙架, 可能都係靠經驗, 無咩preparation... 而且如果一向都係妳話事, 一定要同佢講有咩要問你唔好問你老公... (我老公就係聽晒佢話最後無玩到game!)... 而且其實佢會做埋consultation架, 婚禮上有咩唔識都可打電話/email問佢架! 我地都問過好多野, 咁先值咁貴ja... haha...


請左個MC, 當日一完成左馬灣婚禮就成個人鬆晒, 所以酒樓既野, 除左RECEPTION同DECO, 基本上都唔使點理, 所以請MC係十分正確既決定... 一個專業MC, 的而且確係好過是是旦旦搵朋友做MC架...


不過請唔請TIM LAU就自行決定啦....


呢一年內去左幾個婚宴都見到TIM, 佢真係好HOT, 而且好多人都話見過佢上電視, 不過慢慢發現佢場場表現都差不多...

2 comments:

  1. 真係好多新人都請佢做MC喎,不過佢真係越黎越貴呀!!
    [版主回覆09/14/2011 14:53:00]出左名就會貴, 佢一定搵好多!!!

    ReplyDelete
  2. 你攞咁多圍又真係需要一位有經驗嘅MC嘅,
    好似我咁真係唔需要比咁貴去請....
    至於你話場場都差唔多,其實都係架,
    佢地要好叻咁扮到場場好high咁,都真係幾難~~
    [版主回覆09/21/2011 21:57:00]我覺得值得請mc, 但唔值得俾咁貴... haha...

    ReplyDelete