Saturday 6 November 2010

confirmed VAN+大巴

因為男女家相距遠, (而我兩都堅持在自己父母家出發), 所以車程好大問題... 我同KENNETH都有個大家庭, 為左家人舒服D, 要BOOK多幾程車, 又要諗BOOK同咩SIZE...


要諗D車點行, 就要先諗下個RUNDOWN...


嘩, 我同KENNETH一傾就傾左成日, 好多意見分歧, RUNDOWN真係好難攪... 宜家DRAFT左,發覺D時間真係唔夠用, 好似好趕, 要再諗下!


花車安排 :



  • 酒樓包3HR BENZ, 可能會UPGRADE / OT, 遲D BOOK... (係銀禧車, 原來銀禧好多BAD COMMENT, 雖然有D擔心, 但唔想嘥左)

  • 因為太多好友有車, 決定朝早唔要VAN, 由兄弟們揸車 (又可慳錢!)

  • 下午馬灣註冊, 路途遙遠, 要安排VAN俾女家家人 (九龍出發) (4HR)

  • 要安排一架大巴俾男家家人親友去馬灣 (元朗出發) (3HR)

  • 馬灣只容許2架私家車+旅巴進入, 入唔到咁多私家車, 所以要安排一架VAN俾兄弟姊妹 (為慳錢, 只要單程, 回程就煩請兄弟姊妹坐大巴)

  • 散席時安排VAN俾女家家人返九龍 (單程)

數下數下都唔少野....


{Mrs Chik Chik}度有個LIST有好多VENDOR (租車 - 28座van), 我揀左幾間網上比較多人用既QUOTE價 :  孖一世 , Dream Wedding , 誠信 ,軒武 , 銀禧 , 重有not on the list 既生記自由樂


我地想一間BOOK晒, 唔使煩, 但原來有D VAN一定要跟BENZ,而有D VAN係唔做單程,有D又無大巴,有D已經FULL左,最攪笑係有間話唔入馬灣(因所有入馬灣車輛同車輛公司都要預先批准,太煩),而有D 又QUOTE得貴... 


最後真係得返一千零一間合心水 -- Dream Wedding


唔係最平,但差唔係好多,而劉生好好人,我多次EMAIL同電話佢都好有耐性咁答我,佢D 車入過馬灣就令我更加放心,唯一擔心係佢無門市,希望佢唔會走左佬!


成日既車未計BENZ UPGRADE已經HK$4XXX !! (計埋BENZ應該OVER 5千)


希望用咁多"財力"造出黎既ceremony係值得啦!!


 

BTW, 原來宜家城巴都可以俾人租架!(巴士租賃服務)不過KENNETH話唔鍾意巴士,我問過價,以我個情況租架雙層巴士同我租架大巴差不多價錢!

之前睇過一d有用既資料:婚禮租車需知


 


Dream Wedding



 


 

Tel: 68901312/ 67358366 (Mr. Lau)

2 comments:

  1. 係喎,仲有3個月到你大日子啦,加油^^
    [版主回覆11/07/2010 19:04:00]THX ^^

    ReplyDelete
  2. 如果用巴士都幾搞笑兼獨特 (至少我未見過)
    [版主回覆11/08/2010 21:27:00]係呀, 夠特別, 我想架, 人生有幾可可以包架巴士呢?
    不過KENNETH唔俾... HAHA... 

    ReplyDelete