Monday 30 November 2009

註冊場地 - 睇場 - 屯門區

11月29日


今日同KENNETH到黃金海岸睇場,由於男家住元朗,註冊場地我地都首選屯門區...


CHOICE 1 - 黃金海岸遊艇會TROPICAL GARDEN


HK$18,000 (2HRS) + 10% SERVICE CHARGE


睇場後感 : 場地比想像中細(唔好俾張相呃到),有D狹窄,除非要埋後面帳篷做BUFFET,有D失望,暫時唔考慮


(相片由黃金海岸遊艇會提供)

  

CHOICE 2 - 黃金海岸遊艇會FLOATING PONTOON


HK$28,000 (3HRS) + 10% SERVICE CHARGE


睇場後感 : 睇相本來唔太鍾意,但睇場時因為有綠色地毯,加上天氣好,覺得好IMPRESSED,不過都係偏貴呀...

(相片由黃金海岸遊艇會提供)

  


(今日實景)




CHOICE 3 - 黃金海岸酒店DREAM GARDEN


HK$39,000 (2HRS) + 10% SERVICE CHARGE


睇場後感 : 場地夠大,夠靚,但價錢真係好貴,不過如果做埋BUFFET,可BARGAIN到好D既OFFER, 可惜我地唔會要BUFFET


(相片由黃金海岸遊酒店提供)



(今日實景)



CHOICE 4 - 黃金海岸商場二樓 IN LOVE


HK$16,800 (1.5HRS), 包律師, 星期六日+ $2000, 包50人DRINK,FOOD另計


睇場後感 : 一邊有INDOOR 可做室內証婚,一邊係BAR,可做COCKTAIL/BUFFET...個VIEW都係遊艇會,PRIVATE PARTY會好正.... 不過我地想要靚靚証婚場地多D...


我無影相,DETAIL可到 www.inlove.com.hk



CONCLUSION


我地PREFER CHOICE 2,不過BIG DAY只有11AM-2PM AVAILABLE, 時間好迫, 又好似好貴,點好呢???



又到聖誕節... 好快又一年....

No comments:

Post a Comment